|
|
Test geografie clasa a XI-a |
Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:39 |
Test geografie – clasa a XI-a
I. Definiţi noţiunile: mediu antropizat, ecosistem, hazarde naturale,
despăduriri.
16 puncte
II. Precizaţi trei categorii de procese majore care determină degradarea solului. Explicaţi fiecare proces major .
12 puncte
III. Comparaţi mediul deşerturilor tropicale cu mediul deşerturilor temperate precizând trei asemănări şi trei deosebiri.
18 puncte
IV. Precizaţi două aspecte prin care se evidenţiază rolul de factor geoecologic al aerului.
8 puncte
V. Explicaţi calitatea de hazard a cutremurelor de pământ şi precizaţi consecinţele producerii lor.
10 puncte
VI. Identificaţi fiecare tip de mediu geografic marcat de la 1 la 8 pe harta reprezentând mediile geografice ale Asiei de Sud.
16 puncte

VII. Caracterizaţi mediul notat cu numărul 2 precizând caracteristicile climei,
vegetaţiei, râurilor, solurilor şi reliefului.
10 puncte
Se acordă 10 puncte din oficiu.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:55 |
|
Datele examenelor pentru gradul II la UBB Cluj
Vezi datele probelor pentru obţinerea gradului didactic II la Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca.
Read more
ROLUL FAMILIEI IN EDUCAREA COPILULUI
Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ
Atmosfera caldă şi de înţelegere în familie reconfortează şi creează climatul necesar pentru munca intelectuală a şcolarului. Lipsa... Read more
DOMENIILE SCHIMBĂRII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Profesor Vira Adina
Colegiul Tehnic de Transporturi, Braşov
Aflându-se în plină eră a schimbărilor şi a comunicării, perioadă caracterizată nu prin volumul mare de producţie sau... Read more
UMF Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”
Pepiniera valorilor medicinei româneşti şi internaţionale
Ştiinţa medicală este cea mai apropiată de suflet, fiind cea mai apropiată de om – spunea Iuliu... Read more

LES TECHNIQUES ALTERNATIVES D’EVALUATION.
LE PORTFOLIO
ILIE MINESCU
Universitatea de Vest Timişoara
Le portfolio est une méthode alternative d’évaluation qui a attiré l’attention et l’intérêt des professeurs. Il était nécessaire de trouver... Read more
CONTRACT COLECTIV DE MUNCA UNIC
LA NIVEL DE SECTOR DE ACTIVITATE
INVATAMANT PREUNIVERSITAR
A fost semnat Contractul Colectiv de Munca unic la nivel de sector de activitate invatamant preuniversitar, negociat si semnat... Read more
ŞCOALA ŞI PRIETENII, SURSE DE SUPORT SOCIAL PENTRU COPIL
Psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Este bine ştiut cine este un „mare consumator de... Read more
IMPLICAŢII DEONTOLOGICE
PRIVIND LUCRUL CU COPIII SUPRADOTAŢI
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea
În declaraţia de la Salamanca, a conferinţei mondiale a educaţiei speciale, adoptată de reprezentanţii a 88 de guverne... Read more
FORMAREA CONTINUÃ e-LEARNING
Simona Maria Doncilã, profesor
Grup Şcolar „Demostene Botez” Trusesti - Botosani
Lumea de astãzi se bazeazã pe inovare rapidã. Pe mãsurã ce trece la o economie bazatã pe cunoastere,…
VALORIFICAREA INTELIGENŢELOR MULTIPLE
ÎN ACTIVITĂŢILE GEOGRAFICE
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Articolul prezintă exemple de sarcini de lucru la geografie care valorifică fiecare tip de inteligenţă.
Cuvinte… STIMULAREA CREATIVITĂŢII ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE
(METODA FISHBOWL ŞI STARBURSTING)
Profesor Adrian Şulic
Grup Şcolar „Regina Maria”, Dorohoi, Botoşani
Formele organizate de instrucţie îşi aduc în mod diferenţiat aportul în dezvoltarea…
Metodologia si criteriile
privind acordarea gradatiei de merit 2014
Vezi metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar pentru 2014.
CALOIANUL – FAPT ŞI ACT FOLCLORIC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Ca majoritatea textelor populare, Caloianul trebuie interpretat din dublã perspectivã: ca act si fapt folcloric. Textul…
THE CRITICAL PERIOD IN LANGUAGE LEARNING
Prof. Chirilă Ana-Maria
Şcoala Gimnazială ,,Iustin Pîrvu’’ Poiana Teiului
The critical period hypothesis states that there is a period of life (between birth and puberty)…
CARACTERISTICILE CRIZEI EDUCAŢIONALE
Prof. Pavel-Surlaru Adriana Cristina
Colegial Economic Buzău
A fi un cadru didactic performant înseamnă a fi o prezenţă semnificativă… ROLUL NOILOR TEHNOLOGII INFORMAŢIONALE
ASUPRA PROCESELOR EDUCAŢIONALE
Prof. Răzvan Diaconu-Popovici
Societatea contemporană a fost caracterizată ca o lume digitală sau o reţea în care noile tehnologii mass-media sunt vectori
de dezvoltare socială… ADOLESCENTUL, EDUCAȚIA ȘI LUMEA
Apostol Elena-Alina, profesor limba engleză,
Șc. Gimnazială Nr.7, Buzău
O perspectivă sociologică asupra formării identității, la vârsta adolescenței. Literatura de specialitate prezintă în mod sugestiv și…
|
|