Studiul comparativ al eficientei utilizarii energiilor regenerabile in spatiul Subcarpatilor de curbura |
Scris de mihaiela lazar
|
Marţi, 08 Aprilie 2014 20:20 |
STUDIUL COMPARATIV AL EFICIENŢEI UTILIZĂRII ENERGIILOR
REGENERABILE ÎN SPAŢIUL SUBCARPAŢILOR DE CURBURĂ
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol „Dr. C. Angelescu” Buzău
Cererea de electricitate a crescut permanent în ultimii ani iar principiile dezvoltării industriale au condus la concentrarea producerii acesteia în unităţi mari, centralele electrice de astăzi. Chiar dacă în ultimele decenii nu au mai apărut descoperiri care să schimbe radical tehnologiile energetice, germenii unor noi transformări există, iar avantajele acestora, intuite sau demonstrate parţial până acum, vor putea conduce la schimbări masive în viitorul mediu sau mai îndepărtat. Seria acestor progrese cuprinde reactoarele nucleare, conversia fotoelectrică a radiaţiei solare, captatoarele eoliene, utilizarea energiei valurilor, a mareelor, a curenţilor oceanici, redescoperirea biomasei ca sursă de energie etc. Având în vedere montarea unor centrale eoliene în apropierea localiăţii Rm. Sărat mi-am pus următoarele întrebări ,,De ce s-a ales aceasta zonă? De ce această sursă de energie şi nu energie solară?”.
Citeste mai departe ...
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
O EXERIENȚĂ! BATH-MAREA BRITANIE
(COMENIUS-MOBILITĂȚI INDIVIDUALE)
Profesor pentru învățământul primar, Daniela Popescu,
Școala Gimnazială ,,Leonardo da Vinci”, București, sector 3
MAREA BRITANIE! ANGLIA! Când spui aceste cuvinte îți apare în minte Londra cu Big... Read more
Cu ocazia Zilei Europene a Sigurantei Rutiere, în perioada 6-17 octombrie 2008 s-a desfãsurat proiectul educational „Educatie si circulatie”, organizat de Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu în parteneriat cu... Read more
INTERACTING IN MADRID
STRATEGII DE PREDARE șI DE ÎNVĂțARE
FOLOSIND JOCURI șI ACTIVITĂțI DRAMATICE
Inst. Riciu Daniela
Liceul Teoretic Duiliu Zamfirescu Odobești, Vrancea
Cursul „Interacting in Madrid. Teaching and learning strategies using games and... Read more
Planificare model pentru limba latina invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
TRADIŢII ŞI OBIŞNUINŢE NUTRIŢIONALE
Maistru instructor Zuleam Eugenuia
C.N.E. “Gh. Chiţu” Craiova, judeţul Dolj
Bucătăria românească este apreciată astăzi ca una din cele mai bogate bucătării, atât pentru varietatea preparatelor cât mai ales... Read more
Structura portofoliului invatatorului
Partea I - Date personaleStructura anului scolarOrarulFisa postuluiCurriculum VitaeRaport de autoevaluare lunar / semestrial
Fisa de evaluare anuala
Programa scolaraProgramele pentru optionalele propusePlanificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati... Read more
PROIECT DE PROGRAMĂ CURRICULUM LA DECIZIA ŞCOLII: STILISTICĂ
Prof. Simona Crainic,
Şcoala Gimnazială Sarmizegetusa
Articolul de faţă este rezultatul nevoii de modele în alcătuirea unui proiect de... Read more
Admiterea in invatamantul profesional de stat 2014
Vezi Ordinul 3136/20.02.2014 cu privire la organizarea, functionarea, admiterea si calendarul admiterii in invatamantul profesional de stat cu durata de 3 ani – pentru... Read more
Calendarul concursurilor nationale scolare 2015 fara finantare
Vezi Calendarul concursurilor nationale scolare fara finantare MECS organizate in anul 2014-2015, respectiv:
· concursuri scolare pe domenii/discipline de studiu (limba si literatura romana, limbile…
SCOPUL ŞI EFICIENŢA ACTIVITĂŢILOR
DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
Educaţia rutieră are ca scop prevenirea vătămării copiilor şi adolescenţilor prin accident rutier, prin formarea abilităţilor, competenţelor şi comportamentului rutier responsabil, în calitate de… ROLUL PROIECTELOR INTERNAŢIONALE
ÎN EDUCAŢIA INTERCULTURALĂ
Prof. OCTAVIAN HORIA MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SÎNANDREI-TIMIŞ
Şcoala are misiunea de a permite fiecărui copil să crească, să-şi dezvolte spiritul, corpul şi inima, deci inteligenţa, sensibilitatea,…
EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ- PREMISĂ A FORMĂRII CETĂȚEANULUI EUROPEAN
PROF. LAZĂR ADRIANA DORINA
Școala Gimnazială „Învățător Radu Ion” Sat Vadu Părului, Prahova
Abordarea educației interculturale în școală are un rol esențial în înțelegerea și… FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI
Loc: Data: ____
Profesor/Maistru instructor: Total Elevi: ____
Observator: Funcţie: ____
Disciplina: Nivel/an: ____
Lecţia: … ROLUL DIRIGINTELUI ÎN ACTIVITATEA EDUCATIVĂ
profesor Mirela POPOV
Școala Gimnazială Ceamurlia de Jos, județul Tulcea
(Rolul dirigintelui este acela de a atinge succesul împreună cu clasa de elevi, conform unui plan…
OBIECTIVELE EDUCAŢIONALE ALE FAMILIEI
Prof. înv. primar, Rãu Monica Crina
Şcoala Generalã Tîrnova, judetul Arad
Pãrintii care au acceptat, în cunostintã de cauzã, sã lase urmasi, implicit, si-au asumat rãspunderea educãrii lor în… ŞCOALA INCLUZIVĂ
Institutor Herczeg Monica,
Şcoala cu Clasele I-VIII Dudeştii Noi
Dreptul de incluziune şcolară se poate defini prin acceptarea de către instituţiile de învăţământ a tuturor copiilor, indiferent de sex,… EXPERIENŢĂ LA MONTPELLIER
Prof. Burghiu Marta Cristiana,
Şcoala gimnazială nr. 12, Galaţi
Cursul de formare continuă pentru profesorii de limba franceză, care a avut loc la Montpellier, în Franţa, anul trecut, în…
|