Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Statut
Capitol IV
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:51

Capitolul IV. Dispozitii finale

Art. 18 Modificarea statutului

· Modificãrile sau completãrile la prezentul statut se fac prin hotãrâri ale AG prin votul a cel putin 2/3 din membrii asociatiei.

 Art. 19 Mijloace de identificare si reprezentare

· Stampila organizatiei

· Simbolurile organizatiei

Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:40
 
Capitol III
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:48

Capitolul III. Structura APR

A.     Structura organelor de conducere

  • Adunarea Generalã a APR - denumitã în continuare AG
  • Comitetul Director al APR  - denumit în continuare CD
  • Presedintele si vicepresedintii APR
  • Secretarul General

B.     Structura organelor constitutive

  • Departamente
  • Birou de informatii si coordonare

C.    Structura organelor de control

  • Comisia de cenzori
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:40
 
Capitol II
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47

Capitolul II. Membrii APR

-    membri activi

-    membri sustinãtori

-    membri de onoare

-    membri fondatori

Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39
 
Capitol I
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:45

Capitolul I. Reglementãri generale

Art. 1 APR

  • Denumirea organizatiei este „Asociatia Profesorilor din România" denumitã în continuare APR.
  • APR este organizatia profesorilor din România. În consecintã, APR reprezintã si apãrã drepturile cadrelor didactice universitare si preuniversitare, contribuie la nevoile educationale, sociale si culturale ale acestora.
  • APR este o organizatie democraticã, independentã, apoliticã, cu activitate civicã si sindicalã.
  • APR este persoanã juridicã în România.
  • APR este o organizatie non-profit.

Art. 2 Sediul social

APR are sediul social în Cluj-Napoca, cod 400020, strada Constantin Daicoviciu nr. 15, etaj 4, birou 405. Sediul poate fi schimbat ori de câte ori va fi nevoie prin hotãrârea Comitetului Director.

Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39
 


Revista cu ISSN

Studiu privind gestionarea situatiilor c…

Studiu privind gestionarea situatiilor conflictuale

STUDIU PRIVIND GESTIONAREA SITUAȚIILOR CONFLICTUALE                                                                 Rotariu Corina – Daniela Liceul Tehnologic „Alexandru Vlahuță” Șendriceni   Rezumat Studiul de faţă se doreşte a fi o sumară radiografie a elementelor cu implicaţii în organizarea activităţii de...

Read more

Educatia rational emotiv comportamentala…

EDUCAȚIA RAȚIONAL-EMOTIV- COMPORTAMENTALĂ ÎN CADRUL ORELOR DE LICEU Prof. ec. Cîrcotă Roxana Liceul Tehnologic de Marină Rezumat Lecţiile care utilizează educaţia raţional – emotiv...

Read more

Manualele alternative mijloace didactice…

MANUALELE ALTERNATIVE – MIJLOACE DIDACTICE ALE PROFESORULUI DE AZI   Prof. Budurean Corina Colegiul Tehnic „Traian Vuia”, Oradea               Articolul urmăreşte o prezentare a rolului pe care îl are manualul, ca mijloc didactic,...

Read more

Rolul aplicatiilor practice la orele de …

Rolul aplicAŢiilor practice la orele de matematică Studiu de specialitate   Profesor Simona Bucurenciu Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța   Aplicațiile practice ale matematicii sunt aproape absente în predarea acestei materii. Ca urmare a apărut...

Read more

Valente educative ale metodelor interact…

VALENŢE EDUCATIVE ALE METODELOR INTERACTIVE                                                                                              Prof. Dobrea Monica                                                         Şcoala Gimnazială „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău               „Învăţarea autentică se petrece în măsura în care învăţătorul acceptă copilul aşa cum este...

Read more

Dualismul poetic Grigore Alexandrescu

DUALISMUL POETIC. GRIGORE ALEXANDRESCU   Prof. Becheru Ramona Florentina Grup Şcolar Ferdinand I Rm.Vâlcea     Grigore Alexandrescu a creat în două registre estetice, aparent distincte, exprimând contradicţiile conştiinţei sale, ireductibile, interogative, greu de conciliat. Acest...

Read more

Noile educatii

NOILE EDUCATII   Dupa cum apreciaza specialistii, noile tipuri de continuturi sau „noile educatii” reprezinta cel mai pertinent si mai util raspuns al sistemelor educative la imperativele generate de problematica lumii contemporane....

Read more

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM IN SECOLU…

DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM ÎN SECOLUL AL XIX-LEA Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu   Muzica programaticã, modalitate de exprimare specific romanticã, are de fapt o...

Read more