|
|
Sesiune speciala la examenul de bacalaureat pentru elevii componenti ai loturilor olimpice |
Vineri, 18 Mai 2012 16:10 |
SESIUNEA SPECIALĂ LA
EXAMENUL DE BACALAUREAT
PENTRU ELEVII COMPONENŢI
AI LOTURILOR OLIMPICE
Colegiul Naţional Pedagogic „Ştefan cel Mare" şi Colegiul Tehnic de Comunicaţii „Nicolae Vasilescu - Karpen" din Bacău vor găzdui, în perioada 19 mai - 1 iunie 2012, sesiunea specială a examenului de bacalaureat pentru absolvenţii de liceu participanţi la loturile naţionale lărgite care se pregătesc pentru olimpiadele şi concursurile internaţionale sportive sau pe discipline.
Pentru această sesiune, sunt eligibili 929 de elevi de clasa a XII-a aflaţi în pregătire sau proces de selecţie pentru alcătuirea echipelor care vor reprezenta România, atât la olimpiadele internaţionale pe discipline, cât şi la diverse competiţii sportive (campionate europene sau mondiale de juniori etc.).
Înscrierea candidaţilor va avea loc în perioada 19-20 mai. Probele de evaluare a competenţelor stabilite de metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului de Bacalaureat se vor desfăşura după următorul program:
21-22 mai - evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română/limba maternă,
23-24 mai - evaluarea competenţelor digitale,
24-25 mai - evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională.
Probele scrise vor avea loc după următorul calendar:
28 mai (limba şi literatura română),
29 mai (proba obligatorie a profilului),
30 mai (proba la alegere a profilului şi specializării),
31 mai (limba şi literatura maternă).
Afişarea primelor rezultate este prevăzută pentru data de 31 mai (până la ora 18.00), iar depunerea contestaţiilor în cursul aceleiaşi zile, în intervalul orar 18.00 - 22.00.
Vineri, 1 iunie, vor fi soluţionate contestaţiile şi afişate rezultatele finale.
Elevii care susţin examenul de bacalaureat în sesiunea specială îşi vor asuma întreaga răspundere pentru parcurgerea integrală a materiei din care vor fi elaborate subiectele de examen. De asemenea, conducerea unităţii şcolare din care provine candidatul răspunde de încheierea situaţiei şcolare a acestuia în timp util.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Lista disciplinelor la care se susţin lucrări de evaluare semestrială (teze) în anul şcolar 2010 – 2011
Read more
CAPITOLUL III
Comisiile de concurs
Art. 7. -
(1) Pentru organizarea si desfasurarea concursului la nivelul unei unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, consiliul de administratie al unitatii de invatamant... Read more

APLICAȚII ALE INTEGRALEI DEFINITE
Prof. Opriș Brișcan Maria,
Liceul Tehnologic,,C-tin Brâncuși” Oradea
În lucrarea de față mă voi referi la o parte din aplicațiile integralei definite și anume la calculul ariilor... Read more
LA TRADUCTION POETIQUE
Prof. Florescu Paula Cristina,
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi Piteşti
Acest articol se opreşte asupra actului de traducere poetică care este capital pentru dialogul între culturi şi mai ales între... Read more
DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE
Prof. Alina Preduț,
Turda, Județul Cluj
În societatea contemporană, invazia tehnologiei si multitudinea activităţilor extraşcolare reprezintă un impediment în calea actului de lectură. Aceasta reprezintă pentru mulţi... Read more
RELAȚIA PROFESOR-ELEV
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Rezumat: Articolul “Relația profesor-elev” pornește de la cunoscuta afirmație a lui Ion Creangă, ce are drept idee meseria de dăscăl. M-am... Read more
PREDAREA NOŢIUNILOR DE TEORIA NUMERELOR
Profesor Voinea-Axinte Costică
Liceul Tehnologic ”Elie Radu” Botoşani
În literatura de specialitate s-a cristalizat teoria că noţiunile şi cunoştinţele se pot ordona, pentru predare-învăţare în două sisteme: sistemul... Read more
FENOMENUL “BULLYING” ÎN MEDIUL ŞCOLAR - CAUZE, FORME, CONSECINŢE, MĂSURI ANTI-BULLYING
Prof. Florea Corina - Paula
Liceul Tehnologic „Nicolae Dumitrescu”, loc. Cumpăna, jud. Constanţa
Fenomenul “bullying” a depăşit, de... Read more
CAZUL VOCATIV
Profesor Nae Mihaela,
Liceul Tehnologic „Constantin Brâncuşi”, Piteşti
Cazul vocativ are o situaţie diferită faţă de celelalte patru cazuri, deoarece nu apare decât la substantivele care…
SUFLET GÂRBOV ÎN PREAJMA LUMINII
Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Rezumat: Despre Dumnezeu nu trebuie să taci.…
INTEGRAREA CALCULATORULUI
ÎN LECŢIILE DE GEOGRAFIE
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Pentru profesor, calculatorul constituie o invitaţie permanentă spre autoperfecţionare şi autodepăşire. Din practica la catedră pot…
METODA PROIECTULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR
Înv. Gajdo Eszter
Şcoala Gimnazială „Orbán Balázs”
Acest articol îşi propune să prezinte rolul, importanţa şi etapele proiectului în procesul instructiv-educativ desfăşurat la nivelul învăţământului…
SPORTUL PENTRU TOŢI
Prof. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta
Şcoala Gimnazială Nr. 3, Rovinari
Aceast articol urmareşte o serie de obiective generale ca:
- promovarea practicării sportului în diverse forme, în rândul tinerilor…
ACTIVITATEA NR. 2
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele primare
2. Ariile de dezvoltare: afectivă, socială, fizică, intelectuală, spirituală şi… EDUCAŢIA INCLUZIVĂ
Institutor Herczeg Monica,
Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi
Motto: "Toţi trăim sub acelaşi cer dar nu toţi avem acelaşi orizont."
Konrad Adenauer
Excluderea copiilor, tinerilor şi adulţilor de… CREATIVITATEA ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI
Prof. Gabriela Ungureanu,
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I, Timişoara
Societatea contemporană, comparativ cu cele anterioare, se caracterizează prin schimbări radicale care se petrec în conduită,… EVOLUŢIA FENOMENULUI TURISTIC PE LITORALUL ROMÂNESC
Carmen Camelia Rădulescu, profesor,
Grup Şcolar ,,C. A. Rosetti” Constanţa
Rezumat: Litoralul românesc al Mării Negre reprezintă o zonă de importanţă majoră pentru turismul din România.…
|
|