|
|
Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale |
Vineri, 24 August 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 4
la regulament
Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale
- model -
1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar .............................................................
2. Perioada inspectiei .......................................................................................................
3. Echipa de inspectie:
Coordonatorul echipei de inspectie .....................................................................................
|
|
|
|
|
Aria tematica/Domeniul si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
|
|
|
Disciplina si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
Aria Curriculara ............... Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
|
Aria curriculara ............... Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
Inspector coordonator
Numele si prenumele ..................
Semnatura .......................
Data:
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 06 Decembrie 2012 19:28 |
|
COPILUL ÎN FAMILIE
Prof. înv. primar Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni
Socializarea constituie procesul de continuă transformare a individului "din ființă biologică într-un subiect al unei culturi specifice" (Bernstein, Buc.... Read more
PROJET DIDACTIQUE
Școala Gimnazială Corobăi, Drăgotești
Profesor: Patrascu Margareta-Diana
CLASSE: III
OBJET: le français
SUJET DE LA LEÇON: l’article défini;
TYPE DE LA LEÇON: acquisition des nouvelles connaissances;
Niveau: A1
Langue: 1
Lieu de travail: la... Read more
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară 1 : "Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării... Read more
IMPLICAŢII DEONTOLOGICE
PRIVIND LUCRUL CU COPIII SUPRADOTAŢI
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea
În declaraţia de la Salamanca, a conferinţei mondiale a educaţiei speciale, adoptată de reprezentanţii a 88 de guverne... Read more
NOPȚILE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
ÎN SPIRIT EUROPEAN
Drd. Miron Costina Violeta
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
Nopțile lui Macedonski sunt deschise mereu interpretării, poetica sa beneficiază de o interpretare vastă... Read more
LE DRAME ROMANTIQUE
Prof. Maria Frăţilă,
Liceul Tehnologic ''Timotei Cipariu'' Blaj
L'objectif de cet étude est de présenter les traîts caractéristiques du drame romantique, ayant comme point d'appui le manifeste du... Read more
DISEMINARE – MOBILITĂȚI INDIVIDUALE COMENIUS
„TULBURĂRI DE ÎNVĂȚARE” (Dislexia, Disgrafia, Discalculia)
Prevenție și intervenție în context educațional
Profesor Petric Anamaria
Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Alba Iulia
ACTIVITATE DE DISEMINARE
În luna ianuarie a acestui... Read more
Casa Corpului Didactic este unitate conexa a Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, care functioneaza in fiecare judet, respectiv in municipiul Bucuresti, in baza prevederilor art. 99 alin. (1) din... Read more
PROMOVAREA EDUCAŢIEI DE CALITATE PENTRU ELEVII APARŢINÂND GRUPURILOR DIN MEDII DEZAVANTAJATE/SUPUSE EXCLUZIUNII
Prof. Chiru Adelina
Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, judeţul Buzău
Dificultăţile de învăţare apar frecvent în…
Grupuri de lucru evaluari,
examene si concursuri nationale 2015-2016
Vezi apelul pentru selectia cadrelor didactice in grupurile de lucru pentru evaluarile, examenele si concursurile nationale din…
Formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar
modificări şi completări prin ordin 3129 din 2013
Vezi Ordin 3129/2013 Ordin pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar,…
Planificare model pentru stiinte invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model… 1. Halucinogene
1. LSD - dietilamida acidului lisergic - este cel mai puternic drog halucinogen cunoscut, acţiunea sa apărând la doze extrem de mici (3-6 mg). LSD-ul în stare pură…
O EXERIENȚĂ! BATH-MAREA BRITANIE
(COMENIUS-MOBILITĂȚI INDIVIDUALE)
Profesor pentru învățământul primar, Daniela Popescu,
Școala Gimnazială ,,Leonardo da Vinci”, București, sector 3
MAREA BRITANIE! ANGLIA! Când spui aceste cuvinte îți apare în minte Londra cu Big…
ARTA BAROCÃ MUZICALÃ
– studiu de specialitate –
Prof. Gloria Ghidiceanu
Liceul Teoretic “Henry Coand[” – Craiova
Termenul "baroc" s-a folosit cu sens peiorativ, dorind sã se arate dispretul fatã… PROIECT DE PROGRAMĂ CURRICULUM LA DECIZIA ŞCOLII: STILISTICĂ
Prof. Simona Crainic,
Şcoala Gimnazială Sarmizegetusa
Articolul de faţă este rezultatul nevoii de modele în alcătuirea unui proiect de… INFLUENȚA ANTICHITĂȚII GRECO-LATINE
ÎN OPERA LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
MIRON Costina Violeta, Doctorand Universitatea “Ovidius” Constanţa
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
Alexandru Macedonski est le théoricien de la modernité entre les…
|
|