|
|
Programul Scoala altfel calendarul de organizare |
Luni, 20 Februarie 2012 15:58 |
Programul “Scoala Altfel”
- calendarul de organizare -
Nr.
crt.
|
Perioada
|
Atributii
|
1
|
13-24 Februarie 2012
|
Fiecare unitate de invatamant afiseaza propunerile de activitati pentru saptamana "Scoala Altfel".
Simultan, fiecare diriginte si invatator va dezbate propunerile de activitati in clasa. Optiunile elevilor vor fi reflectate in programul final.
Consiliul Profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor vor dezbate, la randul lor, propunerile de activitati si vor opta pe marginea acestora.
|
Responsabilitatea revine: directorului scolii si consilierului educativ, cu consultarea permanenta a presedintelui consiliului scolar al elevilor.
|
2
|
24 Februarie- 2 Martie 2012
|
Consiliul de Administratie al unitatii de invatamant va adopta forma finala a programului activitatilor pentru saptamana Scoala Altfel, avizat in prealabil de Consiliul profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor.
Programul final va fi comunicat Inspectoratului Scolar Judetean.
|
Responsabilitatea revine: consiliului de administratie si directorului unitatii de invatamant.
|
3
|
2-5 Martie 2012
|
Unitatea de invatamant va afisa in fiecare clasa si cancelarie, programul adoptat pentru Saptamana Scoala Altfel”.
Inspectoratul Scolar Judetean va afisa pe site-ul institutiei, intr-un meniu special intitulat Saptamana “Scoala Altfel”, programele de activitati ale fiecarei unitati de invatamant din judet, pentru aceasta perioada.
|
Responsabilitatea revine: inspectoratului scolar general si directorului unitatii de invatamant.
|
4
|
5-16 Martie 2012
|
Conducerea unitatii de invatamant se va asigura de inscrierea tuturor elevilor la activitatile derulate in Saptamana “Scoala Altfel”.
|
Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ si sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii.
|
5
|
17 martie-2 Aprilie 2012
|
Masuri organizatorice destinate derulatii in conditii optime a activitatilor prevazute in cadrul Saptamanii “Scoala Altfel”.
|
Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ, sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii. Acestea se vor realiza si cu sprijin din partea presedintelui consiliului scolar al elevilor si presedintelui Comitetului Reprezentativ al Parintilor.
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 20 Februarie 2012 16:02 |
|
INFLUENŢE CULINARE DE LA CENTRU ŞI EST EUROPENI
Maistru instructor Hodorog Cristina
C.N.E. “Gh. Chiţu” Craiova, judeţul Dolj
Un studiu făcut la făcut la Universitatea Charles din Praga pe adolescenţii din ţările... Read more
SENSUL ONOMATOPEELOR ÎN CREAŢIA LIRICĂ BACOVIANĂ
dr. Ştefan Lucian MUREŞANU
Motto: Veacul m-a făcut / Atât de cult, / Încât mă uit / Peste oameni. / Am învăţat atâtea / În timpul... Read more
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL VII
BAZA SPORTIVĂ ŞI DOTAREA MATERIALĂ PENTRU
ÎNVĂŢĂMÂNTUL SPORTIV INTEGRAT ŞI SUPLIMENTAR
Art.29. Alături de selecţie, existenţa şi calitatea bazelor sportive,... Read more
Probele de evaluare a competenţelor
din cadrul examenului de bacalaureat 2012
Luni, 11 iunie 2012, încep primele probele de evaluare a competentelor din cadrul examenului de bacalaureat.
Prima sesiune a examenului... Read more
LA CINÉMATOGRAPHIE. OEUVRES
LITTÉRAIRES FRANÇAISES PORTÉES A L’ÉCRAN. ÉTUDE.
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic « Ion Mincu », Slatina
La cinématographie c’est un voyage dans l’intérieur des habitudes, des coutumes, des rêves humains, un passeport... Read more
RELAȚIA DINTRE STILUL PARENTAL ȘI COMPORTAMENTUL
INDEZIRABIL AL ȘCOLARULUI MIC
Marinescu Gabriela –prof. înv. primar și preșcolar,
Școala Gimnazială „Romulus Cioflec” Araci, jud.Covasna
Balint Camelia... Read more
REPREZENTĂRI ALE BABEI DOCHIA ÎN LITERATURĂ
Prof. Simona Crainic,
Liceul De Arte Plastice, Timișoara
Studiul de faţă urmăreşte o trecere în revistă a modului în care Baba Dochia este reprezentată în... Read more
Proiectarea instruirii pe competenţe
Proiectarea instruirii în formele sale de bază (planificarea calendaristică anuală şi proiectarea unităţilor de învăţare) se poate realiza în conformitate cu elementele metodologice principale, redate în... Read more
JOCUL MODALITATE DE ÎNVĂŢARE ŞI EDUCARE (STUDIU)
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Încorporat în activitatea didactică, elementul de joc imprimă acesteia un caracter mai viu şi mai atragător, aduce…
EFECTUL DIFERITELOR METODE DE FABRICARE A PÂINII ASUPRA CONŢINUTURILOR DE TIAMINĂ ŞI RIBOFLAVINĂ
STUDIU DE SPECIALITATE
Prof. ing. Daniela Surlaru
Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău
Abstract
Pâinea de grâu integrală reprezintă o importantă… OPŢIONAL ISTORIE LOCALĂ
ÎNTRE ACTUALITATE ŞI NECESITATE
Prof. Delescu Claudia
Şcoala Gimnazială Adam, Galaţi
Istoria locală este o realitate a şcolii româneşti din zilele noastre, este de actualitate, dar este şi…
Horoscopul carierei si banilor pentru luna decembrie 2015
Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna decembrie 2015 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile pentru…
METODA ”LOOKING THROUGH THE KEY- HOLE”
Profesor: Enache Beatrice- Ionela
Școala Gimnazială „Al. Piru”, com. Mărgineni, jud. Bacău
Învățarea limbii engleze presupune parcurgerea și însușirea a numeroase teme legate de gramatică,…
HORA – EXPRESIE A VITALITÃŢII POPORULUI ROMÂN
Prof. Laura Mihaela Herman
Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga” Baia Mare
Hora, joc popular românesc, a devenit de-a lungul…
STUDIU-MODALITĂȚI DE EDUCARE A COMPORTAMENTELOR ECOLOGICE LA ELEVI
Înv. Marc Aurica-Școala Gimnazială Câmpeni
“ Omul poate stăpâni natura cât timp ține seama de legile ei” – Grigore Antipa
Mediul înconjurător este un…
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR PRACTICE
Prof. Cosma Camelia Veronica,
Liceul de Artă Ioan Sima, jud. Sălaj
Abstract: Developing student’s practical skills is an important aspect that gives them the opportunity to… SISTEMUL DE INVATAMANT DIN ROMANIA
Sistemul de invatamant reprezinta principalul subsistem al sistemului de educatie, care se refera la organizarea institutionala a invatamantului.
In cadrul sistemului de invatamant sunt reunite institutiile specializate…
|
|