Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Portofoliul responsabilului cu formarea continua RFC
Duminică, 21 Noiembrie 2010 15:47

Portofoliul responsabilului cu formarea continuă (RFC)

din unităţile şcolare

 

 

  • Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic  cu modificările şi completările ulterioare, Legea învăţământului nr. 84/1995, O.M. nr. 5720/2009 privind Metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul preuniversitar.

 

  • Chestionare privind analiza de nevoi a cadrelor didactice şi didactice auxiliare în domeniul formării continue, interpretarea chestionarelor, măsurile de ameliorare şi creşterea calităţii activităţii.

 

  • Oferta de formare continuă a Casei Corpului Didactic pentru anul şcolar în curs.

 

  • Adresele Inspectoratului Şcolar şi ale Casei Corpului Didactic privind activitatea de formare.

 

 

  • Baza de date care să cuprindă cadrele didactice înscrise într-o formă de perfecţionare, examene pentru definitivare în învăţământ şi grade didactice.

 

  • Site-urile necesare accesului la informaţii (Internet).

 

  • Programarea activităţilor de formare continuă la nivelul unităţii de învăţământ (catedre/comisii metodice, cercuri pedagogice, mese rotunde, reuniuni, sesiuni de comunicări).

 

  • Evidenţa participării cadrelor didactice la alte forme de dezvoltare profesională: burse, stagii la nivel naţional/internaţional, cursuri postuniversitare, masterate, doctorate, proiecte naţionale/internaţionale.

 

  • Lista cadrelor didactice care au calitatea de formatori, metodişti ISJ, experţi în problematica formării.

 

  • Rapoartele/informările periodice întocmite la solicitarea conducerii unităţii, inspectorului responsabil cu dezvoltarea profesională.

 

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:51
 

Revista cu ISSN

Cunoasterea copilului - tratare individu…

 CUNOAŞTEREA COPILULUI, PREMISA PENTRU O CORECTĂ TRATARE INDIVIDUALĂ DIFERENŢIATĂ     Institutor Mihaela CUCU Şcoala cu clasele I-VIII, Peretu, jud. Teleorman       A cunoaşte un elev înseamnă a descifra notele dominante ale personalităţii sale, a înţelege...

Read more

Proiect de parteneriat scoala familie

PROIECT DE PARTENERIAT ŞCOALĂ-FAMILIE Înv. Dana Gligor Școala Gimnazială Câmpeni Am realizat acest parteneriat pentru a consolida relația cu familiile elevilor și a-i...

Read more

Autenticitatea in literatura romana inte…

 AUTENTICITATEA ÎN LITERATURA ROMÂNĂ INTERBELICĂ     Prof. Iorga Violeta – Teodora  Şcoala nr.16 ,,N. Bălcescu”        Perioada interbelică a însemnat pentru romanul românesc un amplu proces de modernizare la temelia căruia s-au aşezat studii...

Read more

Tipuri de comunicare

TIPURI DE COMUNICARE                                                                           Învăţător Oniciuc Eugen                                                                         Şcoala cu clasele I-VIII Octav Băncilă, Corni, Botoşani               Orice gest, orice privire a unei persoane comunică ceva. În demersul didactic desfăşurat la clasă...

Read more

Gradatie de merit 2011 ordin metodologie…

Gradaţie de merit - 2011 Ordin nr. 5617/11.11.2010 şi anexele privind aprobarea Metodologiei şi a criteriilor de acordare a gradaţiei de merit în învăţământul preuniversitar Emitent: MECT Data emiterii:...

Read more

Charles Gounod si Doctorul Faust

CHARLES GOUNOD ŞI DOCTORUL FAUST   Prof. Gloria Ghidiceanu Şcoala Gimnazială Mihai Viteazul, Craiova     Charles Gounod s-a născut la Paris, la 17 iunie 1818, fiu al unor artişti (tatăl pictor şi gravor, mama...

Read more

Bolile aparatului respirator

BOLILE APARATULUI RESPIRATOR   Prof. Cosma  Camelia Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău   Bolile aparatului respirator pot fi grupate în două categorii: infecţii respiratorii acute şi boli respiratorii cronice. Infecţiile respiratorii acute cuprind boli localizate...

Read more

Perspective moderne in abordarea strateg…

PERSPECTIVE MODERNE ÎN ABORDAREA STRATEGIILOR DE INSTRUIRE Profesor: Broboană Maria Liceul Tehnologic P.S Aurelian-Slatina Teoria inteligențelor multiple multiple-corolare instrucționale. Contrazicând afirmația că rațiunea,...

Read more