Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Platforma integrata pentru metodologii examene si programe nationale
Vineri, 02 Noiembrie 2012 00:00

Lansarea platformei integrate pentru metodologiile

Examenelor si programelor nationale dezvoltate de MECTS

 

Secretarul de Stat pentru invatamant preuniversitar, domnul Stelian Fedorca, a participat miercuri, 31 octombrie, la conferinta de lansare a proiectului „Platforma metodologica si informatica pentru organizarea si desfasurarea programelor Admiterea in invatamantul liceal de stat, Bacalaureat, Certificare a calificarii profesionale, Miscarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar, Titularizarea, Euro 200, Bani de liceu din sistemul educational preuniversitar”.

Evenimentul s-a desfasurat in Sala I. L. Caragiale a Hotelului Ramada Majestic din Capitala (Calea Victoriei, nr. 38-40), de la orele 10.30. Doamna Ecaterina Andronescu, ministrul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, a fost invitata, de asemenea, la ceremonia de deschidere.

Au participat reprezentanti ai Ministerului Educatiei, ai inspectoratelor scolare judetene/al municipiului Bucuresti si ai unitatilor de invatamant preuniversitar.
Proiectul are ca obiectiv general pilotarea implementarii unui cadru metodologic integrat
și a unei platforme informatice la nivel naț
ional in sistemul educational. Grupul tinta este format din 30 de functionari publici din MECTS, 150 de persoane angajate contractual la nivel regional si judetean in cadrul administratiilor publice si al inspectoratelor scolare judetene/al municipiului Bucuresti, personalul de conducere al unitatilor de invatamant si 4.000 de operatori de date la nivelul scolilor.
Proiectul, al carui beneficiar direct este MECTS, este realizat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, Guvernul Romaniei, prin Ministerul Administratiei si Internelor
și Inovatie in administratie Programul Operational „Dezvoltarea Capacitatii Administrative”.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 16:53
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Le theatre et son role dans la vie

LE THÉÂTRE ET SON RÔLE DANS LA VIE Prof. Cărăuşu Camelia Alina, Şcoala Gimnazială ,,Ştefan Cel Mare” Botoşani Grâce au...

Read more

Evaluarea copiilor cu CES

EVALUAREA COPIILOR CU CES   Prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina, Școala cu clasele I-VIII Doba     Dizabilitatea face parte din experienţa umană, fiind o dimensiune a umanităţii. Ea este cea mai puternică...

Read more

Metode active si interactive pentru eval…

METODE ACTIVE ŞI INTERACTIVE PENTRU evaluarea  continuă sau sumativă LA PREŞCOLARI               Profesor Pătrașcu Elena Crenguța             Liceul Tehnologic I. C. Petrescu Stîlpeni –   GPP Stîlpeni, jud. Argeș               Evaluarea este o componentă...

Read more

Plural of nouns controversial aspects

PLURAL OF NOUNS – CONTROVERSIAL ASPECTS   Prof. Dumitru Maria Magdalena Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești               Collective nouns when used in singular can take either a singular form to refer to the whole...

Read more

Elevi cu tulburari de invatare

ELEVI CU TULBURĂRI DE ÎNVĂŢARE   Învăţător Radu Emilia Rodica Şcoala cu clasele I –VIII Nr. 19 „Avram Iancu” Timişoara              Sintagma „tulburări de învăţare” este cunoscută în literatura de specialitate sub diverse denumiri:...

Read more

Copilaria iubire in opera lui Mihai Emin…

COPILĂRIA – IUBIRE ÎN OPERA LUI MIHAI EMINESCU   Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara            Prezentul articol aduce în discuţie valenţele iubirii adolescentine, pure, în poeziile de...

Read more

Proiectul educational Prietenie fara fro…

PROIECTUL EDUCAŢIONAL “PRIETENIE FĂRĂ FRONTIERE” Prof. Piticariu Simona Nicoleta Liceul Tehnologic Dorna Candrenilor, Suceava Summary Education in the spirit of European values ​​can be considered a component of the "new education",...

Read more

Les etapes de la comprehension orale

LES ETAPES DE LA COMPRÉHENSION ORALE   Ilie MINESCU Universitatea de Vest TIMIŞOARA     La pré-écoute Lors d’une activité de compréhension orale, les élèves comprennent en général: les mots qu'ils connaissent déjà; les mots transparents ; les mots dont...

Read more