|
|
Planificare model pentru limba franceza invatamant gimnazial |
Sâmbătă, 23 Februarie 2013 12:48 |
Planificare model pentru limba franceza invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru gimnaziu, disciplina limba franceza: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a, L1, L2 – limba straina 1, limba straina 2.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 17 Mai 2013 14:14 |
|
Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ
1. Competenţe generale ale geografiei ca domeniu educaţional
Competenţele generale ale geografiei ca domeniu educaţional, redate mai jos, acoperă cele opt domenii de... Read more
STRATEGII DE PREVENIRE ŞI COMBATERE A FENOMENULUI DE BULLYING ÎN CONTEXT EUROPEAN
Prof. Moise Iuliana Daniela,
Liceul cu Program Sportiv „I. B. Soter”, Buzău
Fenomenul bullying este din ce în... Read more
Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic II
Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 2 la ordin nr. 3129... Read more
METODOLOGIA DE ORGANIZARE SI DESFASURARE
SI STRUCTURA PROBEI DE VERIFICARE
A CUNOSTINTELOR DE LIMBA MODERNA
pentru admiterea in anul scolar 2011-2012
in clasele a IX-a cu program bilingv
de predare a unei limbi... Read more
 Idei din Țara lui Andrei 2014
A început Idei din Țara lui Andrei 2014, competiția ideilor cu ceva în plus. Idei din Țara lui Andrei este o competiție de proiecte sustenabile... Read more
JOCURI DE CUNOAșTERE PENTRU COPII
Popica Cristina, profesor învățământ primar
Școala Gimnazială “Mihail Sadoveanu” Întorsura Buzăului
Prezentul material conține 6 jocuri care se pot aplica cu succes la clasele primare, la începutul orei... Read more
ROLUL MOTIVAŢIEI ÎN REUŞITA ÎNVĂŢĂRII LIMBILOR STRĂINE
Prof. înv. preşcolar Dan Florina
Grădiniţa cu program prelungit nr. 19, Braşov
Studiul limbilor străine, însuşirea şi cunoaşterea lor se dovedesc a fi astăzi mult... Read more
ACTIVITATEA NR. 1
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: tineriiii din clasele IX-XII
2. Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual
3. ... Read more
PERCEPŢIE ŞI DEFENSIVITATE ÎN CONSUMUL DE DROGURI LA ADOLESCENŢI
Dolhan Ana Felicia - Profesor
Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Oradea
Rezumat:
Lucrarea de faţă îşi propune să surprindă temele majore în jurul cărora se construiesc…
Ordin privind organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2013-2014
Vezi Ordinul privind organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal de stat, pentru anul scolar 2013-2014
FORMAREA DE COMPETENŢE
PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ
Profesor, Popescu Marcela Paula
Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa
Cuprins:
1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire.…
Ordinul 5866 din 26 septembrie 2012 (Ordinul 5866/2012)
Ordinul privind aprobarea programelor scolare de
Limba si literatura italiana materna pentru clasele a IX-a si a X-a
Afla ordinul privind aprobarea programelor scolare…
PROIECTUL
METODĂ DE ÎNVĂŢARE ŞI EVALUARE
Ciobănescu Petruţa, profesor
Gr. Şc. Industrial Construcţii de Maşini Nr. 2, Craiova
Rezumat:
În acest articol voi prezenta câteva repere teoretice despre o metodă alternativă de invăţare/ evaluare-…
Demersuri didactice eficiente
în desfăşurarea lecţiilor-metodele active
Prof. înv. primar MARC AURICA,
Școala Gimnazială Câmpeni, Jud. Alba
Datorită progresului tehnologic şi accesului sporit la cunoaştere…
CREATIVITATE PRIN ACTIVITĂȚI NONFORMALE
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Termenul de creativitate a fost introdus în literatura de specialitate de G.W. Allport în…
CUM NE RAPORTĂM LA TENTAȚIILE CULINARE
Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Prof. educator Ioviță Daniela
Școala Gimnazială Specială Centru… ISTORIA STUDIILOR DESPRE ARTICOL
Didin Florentina Gabriela
Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş
Articolul este partea de vorbire flexibilă cu rol de cuvânt ajutător care însoţeşte un substantiv, arătând măsura în care obiectul…
|
|