|
|
Ordinul 6866 din 2012 privind aprobarea programelor scolare pentru limba si literatura italiana materna clasele IX si X |
Miercuri, 07 Noiembrie 2012 17:44 |
Ordinul 5866 din 26 septembrie 2012 (Ordinul 5866/2012)
Ordinul privind aprobarea programelor scolare de
Limba si literatura italiana materna pentru clasele a IX-a si a X-a
Afla ordinul privind aprobarea programelor scolare de Limba si literatura italiana materna pentru clasele a IX-a si a X-a, publicat in Monitorul Oficial 744 din 5 noiembrie 2012 (M. Of. 744/2012).
In baza prevederilor art. 65 alin. (4) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 22 alin (6) din Hotararea Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul educatiei, cercetarii, tineretului si sportului emite prezentul ordin.
Art. 1.
Se aproba Programa scolara de Limba si literatura italiana materna pentru clasa a IX-a, invatamant liceal, prevazuta in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Se aproba Programa scolara de Limba si literatura italiana materna pentru clasa a X-a, invatamant liceal, prevazuta in anexa nr. 2, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 3. -
Programele scolare aprobate se aplica incepand cu anul scolar 2012-2013.
Art. 4. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Art. 5. -
Directia generala educatie si invatare pe tot parcursul vietii, Directia generala invatamant in limbile minoritatilor, relatia cu parlamentul si partenerii sociali, Institutul de Stiinte ale Educatiei, inspectoratele scolare si conducerile unitatilor de invatamant implicate duc la indeplinire prevederile prezentului ordin.
ANEXA Nr. 1. PROGRAMA SCOLARA, Limba si literatura italiana materna, Clasa a IX-a
ANEXA Nr. 2. PROGRAMA SCOLARA, Limba si literatura italiana materna, Clasa a X-a
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 07 Noiembrie 2012 17:58 |
|
Planificare model pentru educatie tehnologica invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
PLEDOARIE PENTRU STUDIUL LIMBII FRANCEZE
prof. drd. Stan Cristina
Şcoala Gimnazială Grigore Moisil Ploieşti, jud. Prahova
În zilele noastre, limbile străine au devenit o necesitate pentru o viaţă profesională de succes şi... Read more
DE CE ÎMI PLÂNGE ZIUA CE-A TRECUT?
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Fulgi mari se jucaseră în văzduh, bătând în geamurile prăfuite ale camerei mele de lucru, toată ziua. Rece şi transpirată... Read more
VALORIFICAREA TURISTICĂ A MONUMENTELOR COMEMORATIVE
STUDIU DE CAZ: MONUMENTUL ŞI CIMITIRUL EROILOR DE LA SIRIU
Profesor Moise Iuliana Daniela
Liceul cu Program Sportiv „Iolanda Balaş Şoter”, Buzău
Rezumat: Monumentele comemorative sunt încărcate de valoare... Read more
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ELEVILOR
DIN CICLUL PRIMAR PRIN COMPUNEREA ŞCOLARĂ
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni
Exprimarea corectă, orală şi scrisă, reprezintă un obiectiv important al procesului de învăţământ în ciclul primar, constituind... Read more
TROIS TYPES DE JEUX
Prof. Negru Simona-Solomia
Liceul Teoretic ,,Eftimie Murgu,, Bozovici, Caraș-Severin
La classification des jeux pédagogiques que nous voulons proposer dans les lignes qui suivent n’à pas... Read more
PREDAREA INTEGRATÃ
LA CLASELE I-IV
Inst. Nicolau Mariana
Şcoala cu Clasele I-VIII Gherãesti, jud. Neamt
Problemele concrete de viatã, ce trebuie rezolvate zi de zi, au un caracter integrat si nu pot... Read more
INOVAREA ŞI MODALITĂŢI DE VALORIFICARE A EI
ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Prof. Saizescu Cristina-Alexandra
Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I” Timişoara
Secolul XXI impune ca... Read more
LUCRAREA PRACTICĂ LA EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ,
ÎNTRE CLASIC ȘI MODERN
Profesor Ioana – Camelia Suciu
Școala Gimnazială “Octavian Goga” Cluj–Napoca
Lucrarea se dorește a fi o pledoarie pentru utilizarea lucrărilor practice… ROLUL CREATIVITĂŢII ȊN DEZVOLTAREA ELEVILOR DE ASTĂZI
APLICAŢII LA DISCIPLINA GEOGRAFIE
Moise Iuliana Daniela – profesor,
Colegiul Tehnic, Buzău
Rezumat: Creativitatea aduce contribuții fundamentale la ridicarea unui popor, fiind o resursă de valoare… FIINŢA UMANĂ ÎNTRE COORDONATE ALE TIMPULUI
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Timpul, o necunoscută „concretă”a existenţei noastre, este una din marile probleme existenţiale ale omului. Fiinţa umană,…
VIVANT PROFESORES!
- Referat -
CUPRINS:
1-Argument
2-Obiective
3-Diseminarea proiectului
4-Model de orientare profesionala
5-Colaboratori
1. Argument
Referatul VIVANT PROFESORES propune revigorarea functiilor si valorilor atribuite foii matricole, la absolvirea liceului.
Noua versiune a foii matricole, se vrea un mini-ghid de orientare… „Fiecare zi ne învatã ceva nou.” (Euripides)
Ce mare adevãr! Mai mult de atât, e util si necesar a recunoaste cã fiecare zi ne oferã noi si noi experiente, experiente ce…
Transferul elevilor de la o scoala la alta modificat
Au aparut modificari in ceea ce priveste transferul elevilor de la o scoala la alta. Aceste modificari se regasesc in Ordinul privind…
INTERACTING IN MADRID
STRATEGII DE PREDARE șI DE ÎNVĂțARE
FOLOSIND JOCURI șI ACTIVITĂțI DRAMATICE
Inst. Riciu Daniela
Liceul Teoretic Duiliu Zamfirescu Odobești, Vrancea
Cursul „Interacting in Madrid. Teaching and learning strategies using games and…
Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic II
Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 2 la ordin nr. 3129…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a VI-a
Vezi Ordin nr. 5910/28.09.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a.
|
|