|
|
Noutati
Metodologie privind promovarea a 2 ani de studii intr-un singur an scolar |
Joi, 20 Octombrie 2011 00:00 |
Metodologia privind promovarea a 2 ani de studii intr-un an scolar reglementeaza accelerarea promovarii elevilor din invatamantul preuniversitar, forma de invatamant cu frecventa, capabili de performante scolare exceptionale.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:57 |
Citeşte mai mult... [Metodologie privind promovarea a 2 ani de studii intr-un singur an scolar]
|
|
Metodologie privind echivalarea pe baza ECTS SECT a invatamantului universitar de scurta durata |
Joi, 20 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a invatamantului universitar de scurta durata, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durata de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenta, pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Metodologie privind echivalarea pe baza ECTS SECT a invatamantului universitar de scurta durata]
|
Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic |
Marţi, 18 Octombrie 2011 00:00 |
Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
Citeşte mai mult... [Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic]
|
Peste 100.000 de elevi participa anul acesta la cel mai mare program educational international in parteneriat public privat din Romania |
Sâmbătă, 15 Octombrie 2011 20:16 |
Bucuresti, 10 octombrie 2011: Programul este implementat de Junior Achievement Romania (JAR) in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, iar din anul 2000 pana astazi, peste 1.500.000 de elevi si studenti si 15.000 de profesori au participat la program.
Folosind un model de buna practica internationala, aplicat cu succes in 82 de tari din lume de peste 50 de ani, JAR a reusit, intr-un climat economic dificil, sa implementeze o strategie si un continut educational cu aplicatii practice pentru ciclul primar, gimnaziu, liceu si universitate. Programele, dedicate introducerii in scolile publice a unor continuturi practice si corelate cu realitatea economica, de educatie financiara, antreprenoriala, economica si de orientare profesionala, sunt implementate in prezent, gratuit, ca programe unitare in peste 1.000 de scoli, intr-o forma flexibila (curriculum la decizia scolii, scoala dupa scoala, auxiliar la cursuri curente), adaptabila la contextul local.
|
Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 18:11 |
Citeşte mai mult... [Peste 100.000 de elevi participa anul acesta la cel mai mare program educational international in parteneriat public privat din Romania]
|
Sâmbătă, 15 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aplicarea programului “A doua sansa”. Metodologia privind organizarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa” pentru invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
Citeşte mai mult... [Programul a doua sansa]
|
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica |
Vineri, 14 Octombrie 2011 00:00 |
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
Citeşte mai mult... [Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica]
|
Criterii generale de admitere in invatamantul postliceal |
Joi, 13 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Criteriilor generale de admitere in invatamantul postliceal
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Criterii generale de admitere in invatamantul postliceal]
|
Metodologia de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa |
Miercuri, 12 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa in invatamantul preuniversitar obligatoriu
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Metodologia de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa]
|
Metodologie pentru acordarea titlului Profesorul anului in invatamantul preuniversitar |
Miercuri, 12 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Metodologiei pentru acordarea titlului „Profesorul anului“ in invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Metodologie pentru acordarea titlului Profesorul anului in invatamantul preuniversitar]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 10 din 13 |
|
Ordin pentru aprobarea Regulamentului privind recunoasterea in invatamantul tertiar
nonuniversitar a studiilor obtinute in cadrul invatamantului liceal - filiera tehnologica sau vocationala
Read more
AMBASSADE DE FRANCE EN ROUMANIE
Service de Coopération et d’Action Culturelle
Ambasada Franţei în Romania are plăcerea sa vă anunţe că, în cadrul cooperarii universitare si stiinţifice, doreste să favorizeze accesul tinerilor... Read more
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.
Read more
ANEXA Nr. 2
la metodologie
Nr. ................/......................
Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
Se certifica exactitatea datelor.
Presedintele comisiei de organizare si desfasurare
a concursului
.........................................
(numele si prenumele)
Viza... Read more
 Saptamana Educatiei Globale
"Hrana pentru toti"
Coordonator consilier educativ, profesor Lazar Mihaiela
Read more
AMINTIRI DESPRE ARGHEZI
Prof. Mihalcea Carla
Şcoala nr.1 Pantelimon-Ilfov
Întreaga creaţie a acestui mare scriitor, Tudor Arghezi, relevă complicatele probleme ale omului modern, spirit complex, confruntat cu realităţi diverse şi dinamice.
Cuvinte cheie: poet,... Read more
A SYNTHETIC STUDY OF TRANSITIVE VERBS
TAKING DIRECT OBJECTS
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Having in mind the complexity of the English verb and relating it with... Read more
Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu
Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:
- trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;
- ... Read more
DEMOCRAŢIE ŞI TOLERANŢĂ. „NOILE EDUCAŢII”
prof. Corha Minodora
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Motto: Toate fiinţele umane se nasc libere şi egale în drepturi.
(Articolul I Declaraţia Universală a… LECŢIA DE GEOGRAFIE CA APLICAŢIE ÎN TEREN
STUDIU DE CAZ – BAZINUL HIDROGRAFIC TISĂU
Prof. Nicolae Cecilia,
Colegiul Tehnic, Buzău
Lecţia de geografie în aer liber este nu numai necesară, dar şi… PARTEA IV
Linii directoare şi idei pentru încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale
Proiectul SciFiEd pune accentul pe (1) furnizarea de instrumente, formare şi consiliere pentru profesori, care să-i asiste în îmbunătăţirea…
Mihai Eminescu- poet naŢional Şi valoare europeană -diseminare parteneriat mulTilateral ACTIVE FOR EU
Prof. Casangiu Adriana-Daniela
Grădiniţa cu PP “Nicolae Romanescu” Craiova
Opera marelui Eminescu, cel mai important poet naţional român, este fără…
UN PERFORMER AL MUZICII DIVINE – J. S. BACH
Prof. Gloria Ghidiceanu
Şcoala Gimnazială “Mihai Viteazul” Craiova
Traducerea substantivului performance din limba engleză ne oferă o paletă mai largă de sensuri, printre care şi…
FIŞA DE ASISTENŢĂ LA ORE
DIRIGENŢIE – CONSILIERE ŞI ORIENTARE
I. DATE GENERALE:
Data
Clasa
Ora
Numele şi prenumele cadrului didactic (diriginte)
Specialitatea
Vechimea în învăţământ
Gradul didactic
Tema
Participanţi (elevi)
Nr.total……..elevi, din care prezenţi….. elevi
Alţi participanţi
Observator(director, responsabil comisia…
ŞANSE EGALE PENTRU COPIII PROVENIŢI DIN MEDII DEFAVORIZATE
Prof. CORD MARILENA
Școala Gimnazialā Cālāƫele, Judeƫul Cluj
Prima cerinţă a educaţiei incluzive este de a diminua până la a elimina toate formele… EDUCATIA FORMALA
O definitie a educatiei formale a fost data de catre Philip Coombs, conform careia educatia formala este “sistemul educational structurat ierarhic si gradat cronologic, pornind de la scoala primara…
STRATEGII ACTIV-PARTICIPATIVE
ÎN PREDARE-ÎNVÃtARE
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani
- rezumat -
Procesul didactic al studierii limbii…
|
|