|
|
Lista posturilor didactice catedrelor vacante rezevate |
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 1
la metodologie
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:
Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Loca
litatea (Mediu)
|
Unitatea de inva
tamant (Unitatea de inva
tamant cu statut juridic) (Alte unitati de inva
tamant cu statut juridic)
|
Nivelul
de invata
mant
|
Disci
plina
|
Nu
marul de ore trunchi comun/ opti
onale
|
De
talii
|
Sta
tutul
|
Viabi
litatea
|
Moda
litatea de ocupare:
1. pentru angajare pe perioada deter
minata
2. pentru angajare pe perioada nedeter
minata
|
Post:
1. complet
2. income
plet
3. pentru neva
zatori
|
Proba prac
tica
|
Pro
bele orale la limba de pre
dare
|
Avizele si atestatele:
1. de culte
2. de alternativa
3. Inspec
toratului General al Politiei (IGP)/ Autoritatii Rutiere Romane (ARR)
4. educatie speciala
5. HIV
|
|
|
-Denumirea localitatii
-Codul Siruta al localitatii
-Regimul de mediu al localitatii
-Denumirea unitatii/unitatilor de invatamant
-Nivelul unitatii/unitatilor de invatamant
-Denumirea disciplinei/disciplinelor care constituie postul/catedra
-Detalii suplimentare privind structura postului/catedrei
-Viabilitatea postului
-Limba de predare
-Statutul postului (vacant/rezervat, cu contract pe perioada determinata/nedeterminata)
-Conditiile specifice pentru ocuparea postului/catedrei:
-proba practica;
-proba la limba de predare;
-avizul de culte;
-avizul de alternativa;
-avizul liceului pedagogic;
-avizul I.G.P./A.R.R;
-atestat de educatie speciala;
-post pentru profesor preparator (nevazator).
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ce teze se dau in anul scolar 2012-2013
In scurta vreme va incepe perioada tezelor din anul scolar 2012-2013. Vezi perioada de sustinere a tezelor, precum si lista disciplinelor la care... Read more
PERSPECTIVE MODERNE ÎN ABORDAREA
STRATEGIILOR DE INSTRUIRE
Profesor: Broboană Maria
Liceul Tehnologic P.S Aurelian-Slatina
Teoria inteligențelor multiple multiple-corolare instrucționale.
Contrazicând afirmația că rațiunea,... Read more
DREPTURILE OMULUI ŞI ALE COPILULUI
ÎN SOCIETATEA CONTEMPORANĂ,
DIN PERSPECTIVĂ TEOLOGICĂ
prof. Butnărașu Constanța Camelia,
Liceul Teoretic ,, Emil Racoviță,, Galați
Conştiinţa creştină vede în viaţă un dar divin... Read more
Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de
inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic
MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar... Read more
CONCORDANŢA TIMPURILOR ÎN LIMBA ENGLEZĂ
Prof. Didin Florentina Gabriela
Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş
Este acordul obligatoriu al timpului verbului din subordonată cu timpul verbului din regenta sa. În limba engleză timpul... Read more
FIINŢA UMANĂ ÎNTRE COORDONATE ALE TIMPULUI
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Timpul, o necunoscută „concretă”a existenţei noastre, este una din marile probleme existenţiale ale omului. Fiinţa umană,... Read more
FAMILIA, ŞCOALA, COMUNITATEA - PARTENERI IN EDUCAŢIE
Institutor, Olaru Viorica,
Şcoala cu clasele I-VIII ,,Petre P. Carp”, Localitatea Tufeşti, judeţul Brăila
Informarea si formarea părinţilor în ceea ce priveşte şcolaritatea copilului presupune,... Read more
MUZICA
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
„Muzica ... un grai izvorât din inimă şi menit să educe dragoste şi înfrăţire printre cei pe care îi despart... Read more
LIMBAJUL ÎN PERIOADA ŞCOLARĂ MICĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş
Perioada şcolară mică (6/7-10/11 ani), de la intrarea copilului în şcoală şi terminarea ciclului primar,… PRĂPASTIA DIGITALĂ DINTRE GENERAŢII
Kovács Stefania
Prof. fizică, Şcoala cu clasele I-VIII nr. 3, Carei
Rezumat: Expresiile ”digital natives” și ”digital immigrants” apar din ce în ce mai des în studiile și…
INTUIŢIA ÎN CICLUL GIMNAZIAL
Andrei Roxana, profesor
Grup Şcolar “Gheorghe Asachi”, Galaţi
Odată cu trecerea la gimnaziu, intuiţia evoluează către abstract, adică obiectele se pot înlocui cu desene sau scheme, materialul intuitiv venind… BACALAUREAT 2011
DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:
FILIERA TEORETICA:
Profil umanist:
Ø limba si literatura romana
Ø limba materna (daca este cazul)
Ø istorie
Ø la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie…
INVENTAREA ȘI DEZVOLTAREA FOTOGRAFIEI
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
Fotografia a devenit astăzi unul dintre cele mai accesibile și pasionante mijloace de cunoaștere…
THE CHARACTER’S SPEECH AND LANGUAGE IN JOHN STEINBECK’S THE GRAPES OF WRATH
Profesor Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic “Constantin Brancuşi”- Piteşti
Steinbeck’s characters are simple people and so is their language.They don’t have… STUDIU - INVESTIGAREA RELAŢIEI ŞCOALĂ FAMILIE
Profesor Copaciu Georgeta Cătălina
Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
Şcoala şi familia sunt cei doi piloni de rezistenţă ai educaţiei, iar între aceştia… LE DRAME ROMANTIQUE
Prof. Maria Frăţilă,
Liceul Tehnologic ''Timotei Cipariu'' Blaj
L'objectif de cet étude est de présenter les traîts caractéristiques du drame romantique, ayant comme point d'appui le manifeste du…
PROIECTELE EDUCAȚIONALE ÎN PARTENERIAT CU PĂRINȚII.
ROLUL LOR ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Prof.ptr.înv.primar, Zizi Cristea,
Școala Gimnazială Carol I, Călărași
„Un bun învăţător…
|
|