|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume şi semnătură):
CRITERIILE DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
CRITERII ELIMINATORII
1. Respectarea fişei proiectului;
2. Respectarea termenului limită de depunere a proiectelor - 10 noiembrie 2010 (ziua poştei)
3. Buget din alte surse – minim 10% (sponsorizări, resurse umane, materiale, donaţii; alte elemente de suport – sală, aparatură etc. – altele decât cele din dotarea proprie).
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
OBS.
|
1.
|
Relevanţa: 50 puncte
|
|
|
|
|
1.1. faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
|
1.2. concordanţa dintre grup ţintă - obiective – acivităţi - rezultate (5 p);
|
|
|
|
|
1.3. complementarizare obiective – conţinut – metode – evaluare (10 p).
|
|
|
|
|
1.4. capacitatea de derulare a proiectului la nivel interjudeţean/regional/naţional (10 p).
|
|
|
|
|
1.5. derularea de activităţi în cadrul proiectului pe domenile cultural – artistic, sportiv – turistic, tehnico-ştiinţific (20 p)
a. număr de elevi implicaţi (5 p)
b.activităţi interdisciplinare (10 p)
c. număr de parteneri/asociaţi (5 p)
|
|
|
|
|
2.
|
Originalitate: 30 puncte
|
|
|
|
|
a. temă (2 p);
|
|
|
|
|
b. activităţi (10 p);
|
|
|
|
|
c. conţinut (10 p);
|
|
|
|
|
d. metode (3 p);
|
|
|
|
|
e. metode de evaluare (5 p);
|
|
|
|
|
3.
|
Procentul contribuţiei financiare a aplicantului – 20 puncte
|
|
|
|
|
|
TOTAL
|
|
|
|
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54 |
|
IMPORTANŢA STIMULĂRII CREATIVITĂŢII ÎN DEZVOLTAREA COPILULUI
Marinescu Larisa Eromanga, Profesor Psihopedagog,
Centrul de Pedagogie Curativă HD - locaţia Lupeni, Judeţul Hunedoara
Creativitatea poate fi definită ca trăsătură complexă a personalităţii umane, constând... Read more
AUTOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ LA PURTARE A ELEVILOR,
O CALE PENTRU A ELIMINA INDISCIPLINA ÎN ŞCOALĂ
Virgil Beceru, profesor pensionar, Iaşi,
Şcoala şi familia se află într-un... Read more
STRATEGII ACTIV-PARTICIPATIVE
ÎN PREDARE-ÎNVÃtARE
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani
- rezumat -
Procesul didactic al studierii limbii... Read more
PERCEPŢIE ŞI DEFENSIVITATE ÎN CONSUMUL DE DROGURI LA ADOLESCENŢI
Dolhan Ana Felicia - Profesor
Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Oradea
Rezumat:
Lucrarea de faţă îşi propune să surprindă temele majore în jurul cărora se construiesc... Read more
TRATAREA DIFERENŢIATĂ A ELEVILOR ÎN CADRUL LECȚIILOR LA CICLUL PRIMAR
Prof. înv. primar Olariu Marineta
Școala Gimnazială "Prof. Gheorghe Dumitreasa", Girov
Rezumat: Învăţământul diferenţiat vizează adaptarea activităţii de învăţare îndeosebi sub raportul conţinutului,... Read more
SCOPUL ŞI IMPORTANŢA ACTIVITĂŢILOR EXTRAŞCOLARE
Prof. Mihaela Marian
Colegiul Tehnic ‘‘Constantin Brâncuși’’
Rezumat: Acţiunile educative desfășurate în cadrul acestui tip de educaţie sunt flexibile şi vin în întâmpinarea diferitelor interese ale elevilor, care... Read more
RELAŢIA DE COMUNICARE EDUCATOR-EDUCAT
Prof înv. primar Sorina Nevodenszki
,,Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei”, Jud. Timiş
,,Când ai stat în bancă ani de zile sub ochii serioşi ai cuiva care te învaţă carte,... Read more
ANEXA Nr. 9
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design... Read more
ROLUL, LOCUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala cu clsasele I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Compunerile reprezintă rezultanta unei activităţi intelectuale complexe, care implică sinteza… Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar
COPAC DE HÂRTIE
Elev: Roşu Ruxandra
Profesor coordonator: Mînză Lidia, CNVA Galaţi
Necesitatea ocrotirii naturii
Pornim de la faptul că societatea umană este un subsistem al ecosferei, ca atare este integrată în ecosferă şi…
DE LA LITERATURĂ LA ŞTIINŢĂ
Profesor Szekely Daniela
Liceul Tehnologic Lupeni
Omul deplin al culturii româneşti, Mihai Eminescu, a fost o apariţie deosebită în literatura secolului al XIX-lea integrându-se în marele curent romantic… EARLY HISTORY OF RHETORIC
Arbore Beatrice-Camelia, profesor de limba engleză
Școala Primară „Gheorghe Asachi”, Iași
Summary: The earliest mention of oratorical skill can be found in Homer’s Iliad, where the characters…
ROLUL FACTORILOR EDUCATIVI IN
PREVENIREA ŞI COMBATEREA VIOLENŢEI ÎN ŞCOALĂ ŞI FAMILIE
Profesor învățămînt primar PRISECARU VIOLETA
Şcoala Gimnazială “Ion Ghica” Tortoman, jud. Constanţa… LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A XII-A
Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a XII-a:Ion Băieşu - TeatruLucian Blaga - TeatruNicolae Breban - Animale bolnaveTraian T. Coşovei -…
EMOŢII ŞI TEMERI PRIVIND ADAPTAREA COPILULUI LA GRĂDINIŢĂ
Prof. înv. preşc. Brehoi Maria
Grădiniţa cu P.P.Nr.33, Braşov
Începerea şcolii şi a grădiniţei este o perioadă plină de emoţii atât pentru copii…
PREMISE ŞI CERINŢE ÎN FORMAREA PERSONALITĂŢII ELEVULUI
Prof. înv. primar OLAR CAMELIA-MARIA
Şcoala Gimnazială „Dr. Aurel Vlad” Orăştie
…
|
|