|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume şi semnătură):
CRITERIILE DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
CRITERII ELIMINATORII
1. Respectarea fişei proiectului;
2. Respectarea termenului limită de depunere a proiectelor - 10 noiembrie 2010 (ziua poştei)
3. Buget din alte surse – minim 10% (sponsorizări, resurse umane, materiale, donaţii; alte elemente de suport – sală, aparatură etc. – altele decât cele din dotarea proprie).
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
OBS.
|
1.
|
Relevanţa: 50 puncte
|
|
|
|
|
1.1. faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
|
1.2. concordanţa dintre grup ţintă - obiective – acivităţi - rezultate (5 p);
|
|
|
|
|
1.3. complementarizare obiective – conţinut – metode – evaluare (10 p).
|
|
|
|
|
1.4. capacitatea de derulare a proiectului la nivel interjudeţean/regional/naţional (10 p).
|
|
|
|
|
1.5. derularea de activităţi în cadrul proiectului pe domenile cultural – artistic, sportiv – turistic, tehnico-ştiinţific (20 p)
a. număr de elevi implicaţi (5 p)
b.activităţi interdisciplinare (10 p)
c. număr de parteneri/asociaţi (5 p)
|
|
|
|
|
2.
|
Originalitate: 30 puncte
|
|
|
|
|
a. temă (2 p);
|
|
|
|
|
b. activităţi (10 p);
|
|
|
|
|
c. conţinut (10 p);
|
|
|
|
|
d. metode (3 p);
|
|
|
|
|
e. metode de evaluare (5 p);
|
|
|
|
|
3.
|
Procentul contribuţiei financiare a aplicantului – 20 puncte
|
|
|
|
|
|
TOTAL
|
|
|
|
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54 |
|
Organizarea si desfasurarea evaluarii nationale
pentru anul 2014
Iata Ordinul privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2013-2014.
In baza prevederilor art. 94, alin.... Read more
TULBURÃRI ALE LIMBAJULUI
Profesor: Maxim Elisabeta
Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 2 Botosani
Acum ceva vreme în una din clasele la care predam era un copil... Read more
Actele necesare pentru înscrierea la examen
DEFINITIVAT - sesiunea august 2011
1. Cerere de înscriere, adresata conducerii I.S.J (se vor preciza: unitatea şcolară, vechimea la catedră, disciplina înscrisă pe diplomă la care... Read more
Clasa pregatitoare ramane in invatamantul obligatoriu si
poate fi in scoala sau in gradinita
Vezi acordul asupra pozitiei comune a Ministerului Educatiei Nationale, a federatiilor sindicale si a Federatiei nationale a... Read more
Responsabilul cu Formarea Continuă (RFC) - atribuţii
A. Informare
1. Cunoaşterea legislaţiei privind perfecţionarea şi formarea continuă a cadrelor didactice şi a cadrelor didactice auxiliare;
2. Asigură accesul la informaţie pentru tot personalul... Read more
CAPITOLUL III
Comisiile de concurs
Art. 7. -
(1) Pentru organizarea si desfasurarea concursului la nivelul unei unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, consiliul de administratie al unitatii de invatamant... Read more
PROIECTE EDUCATIVE INTERNE
INFORMARE SINTETICĂ
1. DIFERENŢIERI TERMINOLOGICE
Proiect educativ intern = orice proiect/activitate în domeniul nonformal (extracurricular, extraşcolar), iniţiat şi desfăşurat de către unitatea de învăţământ şi care să vizeze una sau... Read more
Fisa de inregistrare a actelor de violenta
Vezi fisa de inregistrare a actelor de violenta, elaborata de Institutul de Stiinte ale Educatiei, in cadrul Programului “Tinerii impotriva violentei”.
Read more
Ordinul 5455 din 2013 privind gradatia de merit 2014
Vezi Ordinul nr. 5455/2013 pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial,… STUDIU COMPARATIV
ASUPRA EVOLUŢIEI POPULAŢIEI ŞCOLARE DUPĂ REVOLUŢIE
ROMÂNIA – JUDEŢUL BRAŞOV
Prof. Geografie Constantin Mădălina
Şcoala Generală Nr. 1 / Liceul Grigore Moisil Braşov
Educaţia, în genere şi mai ales cea formală… ESEUL ŞCOLAR ÎNTRE INTENŢIE ŞI REALIZARE
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Articolul de faţă are în centru problematica eseului şi după un scurt istoric aduce în prim plan confuziile care…
SPORTUL ÎN VIAȚA NOASTRĂ
Prof. Adrian-Grigore Antal
Liceul Teoretic „O.C.TĂSLĂUANU”
Toplița, Harghita
De ce sport în viaţa noastră? Sportul sub diverse forme, mişcarea în aer liber, cu efort fizic mai mic sau mai…
Grafic pregătire pentru gradul II UBB Cluj
Vezi Graficul desfăşurării pregătirilor pentru examenul de grad didactic II, sesiunea 2013 la DPPD - UBB Cluj (Departamentul Pentru Pregătirea Personalului Didactic - Universitatea… STANDARDE PROFESIONALE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Prof. Achim Maria
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalau
MOTTO:
„Nu-i ÎNVEŢI pe copii
nici ceea ce ŞTII,
nici ceea ce VREI
ci ceea ce EŞTI.”
Prin natura umană, ne dorim… Cu ocazia Zilei Europene a Sigurantei Rutiere, în perioada 6-17 octombrie 2008 s-a desfãsurat proiectul educational „Educatie si circulatie”, organizat de Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu în parteneriat cu… RELAȚIA POFESOR – ELEV ÎN CONTEXT MODERN
Rotariu Corina - Daniela
Liceul Tehnologic „Alexandru VlahuȚă” Șendriceni
Rezumat
Relaţia profesor - elev a constituit un obiect de reflecţie pentru teoreticienii tuturor timpurilor. Ea…
ETICA ÎN DEZBATEREA DIDACTICĂ
DE LA BANALITATE LA ARTĂ
Profesor Hrihorciuc Otilia
Liceul Tehnologic ”Ion Nistor”- Vicovu de Sus, județul Suceava
Atât dezbaterea cât și problemele de etică sunt subiecte din ce în ce…
|
|