Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Festivalul National al Sanselor Tale
Joi, 20 Septembrie 2012 00:00

Festivalul National al Sanselor Tale

 

Conform adresei M.E.C.T.S. nr. 62458/10.10.2012, in perioada 19-25 noiembrie 2012 se va desfasura  sub genericul “Mediu social mai sigur pentru o educatie mai performanta”, a XIII-a editie a Festivalului National al Sanselor Tale.

Organizarea acestei saptamani a educatiei adultilor / educatiei permanente se afla sub egida UNESCO – Institutul pentru educatie - Hamburg, Romania numarandu-se printre cele 48 de tari din lume care organizeaza anual acest eveniment.

 

Aceasta manifestare cultural-artistica si sportiva raspunde politicii promovate de Ministerul Educatiei, Cercetarii,  Tineretului si Sportului pentru diversificarea si extinderea ofertei de educatie prin unitatile de invatamant si consolidarea rolului acestora ca centre de resurse educationale la nivelul comunitatii.

Avand in vedere ca anul 2012 este Anul European al Imbatranirii active si al Solidaritatii intre generatii  va recomandam ca, in colaborare cu autoritatile publice locale, institutii de cult si cultura, asociatii sportive, organizatii nonguvernamentale, sa organizati si sa coordonati activitati si programe educative, cultural-sportive, ca de exemplu:

- promovarea documentelor europene si nationale in domeniul educatiei permanente;

- dezbateri, seminarii, simpozioane;

- actiuni de formare in parteneriat (activitati culturale, sportive, educatie civica, educatie pentru  valorile democratiei, educatie pentru protectia mediului, educatie estetica);

- lansari de carte, filme;

- diseminare de bune practici.

Toate activitatile planificate de scoli in perioada 19-25 noiembrie 2012, care se incadreaza in tematica festivalului, se vor desfasura si vor fi mediatizate sub genericul “Festivalul National al Sanselor Tale”.

 

 

Revista cu ISSN

Genuri literare si evolutia genurilor

GENURILE LITERARE. EVOLUȚIA GENURILOR. Ștefan Maximiliana, profesor Limba și literatura română, Școala Gimnazială „Ion Buteanu” Buceș, jud. Hunedoara Disciplina Limba ...

Read more

Calatorie prin lumea intreaga

Călătorie prin lumea-ntreagă   Fiind la Constantine, în a doua perioadă de lucru în Algeria, Luciana Stănilă face o excursie în Egipt. Fascinată de miturile faraonilor, dornică să viziteze Egiptul cu vestita...

Read more

Recuperarea ramanerii in urma la matemat…

RECUPERAREA  RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA MATEMATICĂ   Profesor Copaciu Georgeta Cătălina Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov                   Cum putem proceda cu elevii care manifestă dificultăţi în învăţare la matematică şi au...

Read more

De ce si cum sa cultivam gustul pentru c…

DE CE ȘI CUM SĂ CULTIVĂM GUSTUL PENTRU CITIT LA COPII ȘI ADOLESCENȚI?   Soroiu Crina, profesor învățământ primar, Școala Gimnazială George Călinescu, Iași   Articolul își propune să supună atenției un aspect de o deosebită...

Read more

ABORDAREA METODELOR ACTIV-PARTICIPATIVE

O PLEDOARIE PENTRU ABORDAREA METODELOR ACTIV-PARTICIPATIVE LA CLASÃ   Înv. Damian Liliana Şcoala cu clasele I-VIII Vãdeni, Jud. Brãila     Activitatea de instruire a elevilor care se desfãsoarã în scoalã tinde spre o formã optimalã...

Read more

Scurta privire asupra invatamantului rom…

SCURTĂ PRIVIRE ASUPRA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI ROMÂNESC DE AZI ŞI DE MÂINE profesor Moise Iuliana Daniela Liceul cu Program Sportiv „I. B. Soter”, Buzău, jud. Buzău Orice reformă, oricât de...

Read more

Efectul diferitelor metode de fabricare …

  EFECTUL DIFERITELOR METODE DE FABRICARE A PÂINII ASUPRA CONŢINUTURILOR DE TIAMINĂ ŞI RIBOFLAVINĂ STUDIU DE SPECIALITATE                                                                                          Prof. ing. Daniela Surlaru                                                                            Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău   Abstract Pâinea de grâu integrală reprezintă o importantă...

Read more

Tendinte inovative in evaluarea procesul…

TENDINŢE INOVATIVE ÎN EVALUAREA PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV   Profesor Camelia Timofte Şcoala Generală George Emil Palade Buzău   Didactica tradiţională aşează la baza evaluării numai indicatori de ordin cognitiv, pedagogia contemporană considera aceşti indicatori ca fiind...

Read more