Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Continutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare
Sâmbătă, 09 Octombrie 2010 00:00

Conţinutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare

 

 

I. Componenta organizatorică

- structura noului an şcolar;

- încadrări;

- componenţa catedrei (nume, grade didactice, vechime);

- orarul membrilor catedrei.

 

II. Componenta managerială

- raport de activitate pe anul şcolar precedent;

- planul managerial şi planul pe activităţi;

- planificări anuale (vizate de şeful catedrei şi director);

- selecţia manualelor alternative;

- atribuţiile comisiei metodice;

- alte responsabilităţi ale membrilor catedrei la nivelul unităţii şcolare;

- programe şcolare pe nivele de studiu;

- documente, comunicări, note ale ISJ şi MECT transmise de conducerea şcolii către catedra respectivă (corespondenţa).

 

 

III. Componenta operaţională

- proiecte didactice;

- teste iniţiale, teste de progres, teste sumative;

- evaluarea rezultatelor înregistrate la testele predictive;

- portofolii, referate, alte metode de evaluare utilizate la nivelul catedrei;

- procesele verbale ale şedinţelor comisiei metodice;

- programe de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor.

 

IV. Componenta extracurriculară

- programul consultaţiilor pentru bacalaureat (pe clase şi profesori);

- program de pregătire pentru performanţă (olimpiade, concursuri);

- centralizarea rezultatelor obţinute la concursurile şcolare;

- cercuri ale elevilor, reviste şcolare, sesiuni de referate şi comunicări, alte acţiuni la nivelul catedrei;

- participări ale membrilor catedrei la programe şi proiecte.

 

V. Componenta de formare profesională

- tabel cu participarea membrilor catedrei la cursuri de formare (finalizate sau în curs);

- calificativele obţinute de cadrele didactice în ultimii trei ani (în copie);

- fişe de dezvoltare profesională pentru membrii catedrei;

- oferta de formare a CCD pe disciplina respectivă;

- materiale prezentate de profesori la sesiuni de comunicări şi referate (lucrări personale);

- subiecte elaborate la nivelul catedrei pentru diverse examene şi concursuri şcolare;

- alte forme individuale de formare (doctorat, masterat);

- publicaţii ale membrilor catedrei.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:08
 

Comentarii 

 
+15 # lele 11-10-2012 15:32
datorita multitudinii de materiale justificative (dosare in care se consuma topuri de hartie) se pierde din vedere copilul, activitatile la clasa in folosul copilului, de aceea rezultatele finale ale celui educat sunt dezastruoase. Bac ratat, diplome fara acoperire, etc. Dascalul trebuie sa se ocupe de copil si nu de portofolii si alte dosare. E caraghios ce multe hartoage trebuie sa avem. Finalitatea este ?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+6 # niculescu lilioara 19-07-2014 20:13
Nu va plangeti, va fi si mai rau!!!!!!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Boul impanat obicei tradiţional

“BOUL ÎMPĂNAT” OBICEI TRADIŢIONAL ÎN SATUL PĂDURENI (ŢOP), COMUNA MINTIU GHERLII, JUDEŢUL CLUJ -Studiu de cercetare- Prof. Mureṣan Mihaela Liceul Teoretic Ana Ipǎtescu, Gherla   “Pentru a cunoaşte obiceiurile sub toate aspectele se cere să...

Read more

Stresul si strategii de rezolvare a conf…

STRESUL ŞI STRATEGII DE REZOLVARE A CONFLICTELOR LA ADOLESCENŢI -studiu de specialitate- prof. psih. Nițu Elena Monica Colegiul Național ”Dinicu Golescu”, Câmpulung Muscel Rezumat: Studiul realizat de către noi are şi menirea...

Read more

Literatura si corespondenta in opera lui…

LITERATURĂ ŞI CORESPONDENŢĂ ÎN OPERA LUI MAX BLECHER Profesor Andra Elena Diaconu Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Max Blecher a reuşit să facă din propria boală o experienţă cu adevărat tulburătoare,...

Read more

Parteneriatul educational

PARTENERIATUL EDUCAŢIONAL                                                                  Profesor, Ivan Daniela                                                                  Liceul Tehnologic                                                                 Virgil Madgearu, Constanța     Articolul de față își propune o anliză a unor aspecte ale managementului proiectelor în învățământ, factorii care asigură succesul unui parteneriat...

Read more

E noapte si e frig iubita mama

 E NOAPTE ŞI E FRIG, IUBITĂ, MAMĂ   Ştefan Lucian MUREŞANU                 E noapte şi e frig, iubită, mamă, şi mă gândesc cum anii au trecut iar tu, demult,   te-ai dus de lângă...

Read more

What is vocabulary and what needs to be …

WHAT IS VOCABULARY AND WHAT NEEDS TO BE TAUGHT? Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Vocabulary can be defined, roughly, as the words we teach...

Read more

Grupuri de lucru evaluari clasele II-IV-…

Grupuri de lucru evaluari clasele II-IV-VI in anul scolar 2015-2016 Vezi APEL PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE in grupurile de lucru pentru evaluarile nationale de la finalul claselor...

Read more

Comunicarea la prescolari

COMUNICAREA LA PREŞCOLARI – studiu – prof. înv. preşc. Cristina Antal Şcoala Gimnazială. „Sf. Ilie” Topliţa, jud. Harghita Familia este prima colectivitate de adulţi cu care copilul vine în contact....

Read more