Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru personalul didactic inspectie model
Joi, 30 August 2012 00:00

ANEXA Nr. 9
  la regulament

 

CHESTIONAR
pentru personalul didactic*)

 

   ___________

   *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.

 

- model -

 

In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor repere de sprijin si dezvoltare, va rugam sa exprimati, punctual, parerea dumneavoastra asupra urmatoarelor chestiuni:

   1. Aveti contract individual de munca? DA NU

   2. Aveti o fisa a postului? DA NU

   3. Fisa postului cuprinde indatoriri care deriva din sarcini conexe procesului de invatamant (diriginte, sef de catedra, profesor de serviciu, responsabil al altor activitati etc.)? DA NU

  4. Aveti contributii la planul de dezvoltare a scolii? DA NU

Daca aveti asemenea contributii, mentionati succint in ce constau acestea!

   5. Va aduceti contributia la deciziile care se iau in scoala? DA NU

Va rugam sa detaliati comentarii sau propuneri privind modul de luare a deciziilor in scoala!

   6. Exista metode si criterii clare de evaluare a activitatii pe care o desfasurati in scoala? DA NU

   7. Aveti observatii/propuneri referitoare la imbunatatirea activitatii educationale din scoala? DA NU

Daca aveti observatii/propuneri, va rugam sa le detaliati!

   8. Care sunt criteriile pe baza carora evaluati eficienta propriei activitati didactice?

   9. Cum asigurati resursele materiale necesare unui invatamant interactiv?

   10. Ce metode folositi pentru evaluarea progresului elevilor pe parcursul invatarii?

Sumative: ..............................................................................................................................

Formative: .............................................................................................................................

   11. Cum reglati procesul didactic ca o consecinta a evaluarilor?

   12. Ce metode se folosesc in unitatea de invatamant pentru evaluarea nevoilor scolii, a punctelor slabe ale procesului de invatamant?

   13. Ce propuneri aveti in legatura cu dezvoltarea scolii?

   14. Sunteti multumit de modul in care se apreciaza rezultatele muncii dumneavoastra de catre conducerea unitatii scolare? DA NU

   15. Aprecierile va motiveaza in dezvoltarea profesionala proprie? DA NU

   16. Va place sa lucrati in aceasta scoala? DA NU

   17. Orice alte comentarii personale:

............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................................................................

Va multumim pentru colaborare!

(Acest chestionar se poate modifica/reduce/adapta la specificul institutiei de educatie)

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:07
 

Revista cu ISSN

Limba si literatura franceza cultura si …

LIMBA ŞI LITERATURA FRANCEZĂ – CULTURĂ ŞI DISTINCŢIE prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea Mai mult decât orice altă ţară din lume, Franţa înseamnă cultură, deschidere, independenţă...

Read more

Rules to fallow at the office

RULES TO FOLLOW AT THE OFFICE   Burghiu Iuliana-Florina Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi     The article is a translation from Romanian into English of some rules which almost every employee should respect at...

Read more

Perfectionare

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢILOR DE PERFECŢIONARE PRIN DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI GRADE DIDACTICE ÎN ANUL ŞCOLAR 2010-2011 (conform OM 5720/20.10.2009 privind metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul...

Read more

A synthetic study of transitive verbs ta…

A SYNTHETIC STUDY OF TRANSITIVE VERBS TAKING DIRECT OBJECTS prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea Having in mind the complexity of the English verb and relating it with...

Read more

Sistemul de asigurare a calitatii inspec…

CAPITOLUL II  Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar    SECTIUNEA a 7-a Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB   Art. 54. -     Managementul calitatii inspectiei scolare consta in crearea unor sisteme si...

Read more

Comunicarea didactica

COMUNICAREA DIDACTICĂ   prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina, Școala Gimnazială Dobrun   Comunicarea a fost definită ca o formă particulară a relaţiei de schimb între două sau mai multe persoane, două sau...

Read more

Autenticitatea in literatura romana inte…

 AUTENTICITATEA ÎN LITERATURA ROMÂNĂ INTERBELICĂ     Prof. Iorga Violeta – Teodora  Şcoala nr.16 ,,N. Bălcescu”        Perioada interbelică a însemnat pentru romanul românesc un amplu proces de modernizare la temelia căruia s-au aşezat studii...

Read more

Fisa de asistenta la ora de dirigentie c…

FIŞA DE ASISTENŢĂ LA ORE   DIRIGENŢIE – CONSILIERE ŞI ORIENTARE     I. DATE GENERALE:   Data   Clasa   Ora   Numele şi prenumele cadrului didactic (diriginte)   Specialitatea   Vechimea în învăţământ   Gradul didactic   Tema   Participanţi (elevi) Nr.total……..elevi,  din care prezenţi….. elevi Alţi participanţi   Observator(director, responsabil comisia...

Read more