Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru parinti privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU PĂRINŢI

IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

1. Sexul

€       Masculin

€       Feminin

 

2. Studiile efectuate

a)      Şcoala primară

b)      Şcoala gimnazială

c)      Liceu

d)      Studii superioare

 

3. Profesia:............................................................

 

4. Mediul de provenienţă:

€       Urban

€       Rural

 

5. Starea civilă:

€       Căsătorit

€       Necăsătorit

 

6. Familie monoparentală ( dacă este cazul) datorată:

a)      Decesului

b)      Divorţului

c)      Necăsătoriei

 

II. Climatul familial

 

7. Vă întrebaţi în fiecare zi copilul despre ce s-a întâmplat la şcoală?

a)      Întotdeauna

b)      De cele mai multe ori

c)      Rareori

d)      Niciodata

 

8. Se întămplă des ca atitudinea dumneavoastra faţă de copil să nu fie în concordanţă cu cea a dirigintelui?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

 

9. Este necesar să insiste copilul dumneavoatră pentru ca să participaţi la şedinţele cu părinţii?

€       Da

€       Nu

€       Uneori

 

10. Ţineţi cont de părerile şi sfaturile profesorului diriginte?

            a) Întotdeauna

b)  De cele mai multe ori

c)             Rareori

d)            Niciodată

 

III.

11. Cum consideraţi colaborarea dvs. cu şcoala?

a)      Foarte bună

b)      Bună

c)      Satisfacatoare

d)      Nesatisfacatoare

 

 

12. Cât de des vizitaţi şcoala copilului dvs?

a)      Lunar

b)      O dată pe trimestru

c)      O dată pe semestru

d)      De câteva ori pe parcursul anilor de şcoală ai copilului

 

13. Când vizitaţi şcoala copilului dumneavoastră?                 

a)      Când sunteţi invitat la scoală

b)      Când aveţi anumite plângeri/ nemulţumiri

c)      Prin participare voluntară la proiectele şcolare

d)      Alte situaţii (vă rugăm să le menţionaţi)

e)      Zilnic prin intermediul internetului

 

 

14. Cum păstraţi legătura cu dirigintele copilului?

a)      Prin participarea la obişnuitele şedinţe cu părinţii

b)      Prin intermediul telefonului

c)      Prin bilete

d)      Prin intâlniri propuse de diriginte

 

15. Consideraţi că acordaţi timp suficient şi atenţie suficientă problemelor şcolare ale copilului?

€       Da

€       Nu

 Daca raspunsul dumneavoastra este ‘Nu’ va rugam raspundeti la intrebarea urmatoare: 

16.Care este motivul pentru care acordaţi atât de puţin timp discutării problemelor şcolare cu copilul dumneavoastră?

a)      Presiunea activităţii profesionale şi a îndatoririlor

b)      Slujba dumneavoastră : a) într-un alt oras ;      b) in străinătate

c)      Alte priorităţi ale vieţii de familie

d)      Copilul dumneavoastră nu este încantat de astfel de discuţii

 

17. Consideraţi că lipsa succesului şcolar al copilului se datorează :

 

 

În foarte mare măsură

În mare măsură

Nici în mare, nici în mică măsură

În mică  măsură

 

În foarte mică măsură sau deloc

a) Incompetenţei unora dintre profesori

 

 

 

 

 

b) Cererilor exagerate din partea unor profesori

 

 

 

 

 

c) Lipsei unei evaluări ritmice

 

 

 

 

 

d) Lipsei de interes din partea copilului

 

 

 

 

 

e) Copilul nu se simte încrezator in forţele proprii

 

 

 

 

 

f) Lipsei planurilor de viitor

 

 

 

 

 

g) Copilul nu este fericit la şcoală

 

 

 

 

 

h) Inconsecvenţei în controlarea programului copilului de către părinţi

 

 

 

 

 

i)Altele..................................

 

 

18. Vă rugăm să vă exprimaţi acordul în ceea ce priveşte regulile şi regulamentul şcolar :

a)      Sunt total de acord cu regulamentul şcolar

b)      În general sunt de acord

c)      Nu sunt de acord cu regulamentul şcolar

 

19. Cum apreciaţi contribuţia şcolii la succesul personal şi profesional al copilului dumneavoastră?

a)      Foarte bune ambele pentru pregatirea şcolară şi educaţie

b)      Foarte bună pentru instruirea şcolară dar săracă faţă de educaţia şcolară

c)      Bună

d)      Satisfăcătoare

e)      Alte situaţii (vă rugăm să le precizaţi).....................................................

 

20. Consideraţi că i-aţi oferit copilului dumneavoastră o bună educaţie în familie cu privire la:

1. comportament civilizat              a) da                b) nu

2. formare intelectuală                              a)da                 b) nu

3. dezvoltare morală                                a)da                 b) nu

4. responsabilitate generală                      a)da                 b)nu

 

21. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumim.

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:45
 

Revista cu ISSN

Invatarea colaborativa in gradinita

ÎNVĂŢAREA COLABORATIVĂ ÎN GRĂDINIŢĂ Prof. înv. preşcolar Gârtan Daniela GPN COŞEŞTI-ARGEŞ Învăţământul românesc se confruntă cu probleme din ce in ce mai...

Read more

Muzica

MUZICA Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu „Muzica ... un grai izvorât din inimă şi menit să educe dragoste şi înfrăţire printre cei pe care îi despart...

Read more

Planificare model pentru abilitati pract…

Planificare model pentru abilitati practice invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Conceptul de management educational

CONCEPTUL DE MANAGEMENT EDUCAȚIONAL Prof. înv. primar Iliescu George-Lucian Şcoala Gimnazială Nr. 1 Corbeni-Structura Oeştii-Pământeni „Managementul educațional este știința și arta de a pregăti resursele...

Read more

Principalele documente referitoare la dr…

PRINCIPALELE DOCUMENTE REFERITOARE LA DREPTURILE OMULUI ŞI ALE COPILULUI   Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalãu   „La urma urmelor, unde încep drepturile universale? În locuri mici, aproape de casă … Doar dacă aceste...

Read more

Jocul de sah disciplina optionala in sco…

Jocul de sah – disciplina optionala in scoala Din anul scolar 2014-2015 elevii din invatamantul primar vor putea invata jocul de sah in cadrul scolii. Au fost aprobate, prin Ordin de...

Read more

Situatiile de criza educationala din cla…

SITUAȚIILE DE CRIZĂ EDUCAȚIONALĂ DIN CLASA DE ELEVI Prof. Surlaru Daniela Colegial Agricol ”Dr. C. Angelescu” Buzau Definirea unei situații de criză împune un apel justificat...

Read more

Tipuri de inteligente

TIPURI DE INTELIGENŢE                                                                                            Prof. Popp Loredana                              Colegiul Tehnic “AZUR” Timişoara         Individul “vinovat” pentru identificarea tipurilor de inteligenţe este Howard Gardner, în cartea "Frames of Mind: The Theory of Multiple...

Read more