Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar aplicat elevilor CLIL LESSON PLAN
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CHESTIONAR

 

Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA

20 elevi chestionaţi; 2 absenţi

 

  1. Ţi-a plăcut lecţia CLIL?

 

a)      Da: 20 elevi (100%)             b) Nu: 0 elevi

 

  1. Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.

 

“Mi-am dorit să facem o lecţie ALTFEL; a fost distractiv”

“Am exersat şi engleză şi chimie”

“Engleza este materia mea preferată”

“La început nu am inţeles cum va fi; a fost uşor”

“E mai bine decât o oră de chimie obişnuită; am invăţat mai multe”

“Este ca şi cum faci două materii într-o singură oră”

 

  1. Ce ai învăţat în această oră?

 

“Chimie şi engleză”

“Denumirea şi simbolul elementelor chimice şi câteva cuvinte noi în limba engleză

 

  1. Crezi că lecţia de azi ţi-a folosit în dezvoltarea abilităţilor de ascultare/vorbire/lectură?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

 

  1. Cum te-ai simţit la începutul primei ore CLIL?

 

Curios, agitat, îngrijorat, excitat, surprins

 

  1. Cum te simţi acum?

 

încrezător, fericit, încantat, impresionat, mai bun

 

  1. Doreşti să mai faci ore folosind metoda CLIL?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

În urma acestei experienţe didactice, tinerii de azi confirmă nevoia unor schimbări în procesul educaţional, iar CLIL, fenomenul care stârneşte interesul şi care se răspândeşte cu repeziciune, are calitatea de a se adapta perfect acestei nevoi.

 

 

Revista cu ISSN

Calin file din poveste

CĂLIN (file din poveste)   Ileana Faur, proferor Limba şi Literatura română           Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara   Poemul Călin( file din poveste) este unul dintre cele mai dragi copiilor.  Fiecare dintre noi ne...

Read more

Ordinul 6866 din 2012 privind aprobarea …

Ordinul 5866 din 26 septembrie 2012 (Ordinul 5866/2012) Ordinul privind aprobarea programelor scolare de Limba si literatura italiana materna pentru clasele a IX-a si a X-a   Afla ordinul privind aprobarea programelor scolare...

Read more

Influenta antichitatii greco latine in o…

INFLUENȚA ANTICHITĂȚII GRECO-LATINE ÎN OPERA LUI ALEXANDRU MACEDONSKI   MIRON Costina Violeta, Doctorand Universitatea “Ovidius” Constanţa Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj   Alexandru Macedonski est le théoricien de la modernité entre les...

Read more

Organizarea si desfasurarea evaluarii na…

Organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru anul 2014   Iata Ordinul privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2013-2014.   In baza prevederilor art. 94, alin....

Read more

Jocul didactic pledoarie pentru cultivar…

JOCUL DE-A CITITORII ŞI PERSONAJELE - PLEDOARIE PENTRU CULTIVAREA SPIRITULUI LUDIC PRIN METODE (NE)CANONICE   Prof. Nicoleta Ichim Grup Şcolar „Ovid Caledoniu”, Tecuci, jud. Galaţi       Demersul îşi propune, aşa cum sugerează şi titlul, să...

Read more

Mijloace si forme de realizare la pregat…

PREGĂTIREA PREŞCOLARILOR PENTRU SCRIS MIJLOACE ŞI FORME DE REALIZARE                                              Prof. Înv. Preşc. Barbu Stela                                            Grădiniţa P.N. Nr. 6 Lugoj Structură A                                            Grădiniţei Pp. Nr.2 Lugoj     Învăţământului preşcolar  îi...

Read more

Participarea ca responsabilitate a elevi…

PARTICIPAREA CA RESPONSABILITATE A ELEVILOR Profesor lb. engleză Simedre Daniela Ana Liceul Teoretic “Tudor Vianu”, Giurgiu Rezumat: Prin participare ne referim la implicare în adoptarea deciziilor care vizează individul sau comunitatea...

Read more

TARAMURI MIORITICE: SUNTEM ROMANI!

TÃRÂMURI MIORITICE: SUNTEM ROMÂNI!   Prof. Popescu Ileana - Alina Şcoala „Arhitect T. T. Socolescu”, com Pãulesti, jud. Prahova     Profesorul de limba si literatura românã se izbeste de cele mai multe...

Read more