|
|
Cat de greu e sa inveti o limba straina |
Joi, 01 Noiembrie 2012 14:47 |
Cat de greu e sa inveti o limba straina?
Datorita situatiei destul de nasoale din Romania m-am tot gandit in ultima vreme ca ar fi o idee buna sa plec 1-2 ani la munca in strainatate. Cu banii stransi in aceasta perioada putand sa-mi asigur un viitor mai decent la noi in tara.
Personal aveam in gand 3 idei: Germania, Norvegia sau SUA. Din pacate de la SUA a trebuit sa-mi iau destul de repede gandul pentru ca e foarte greu de obtinut viza. Si cum neamuri peste ocean care sa ma ajute nu aveam, am ramas la Germania si Norvegia. Una din cele mai multe piedici pe care le intampina oamenii care vor sa plece peste granita este ca nu stiu sa vorbeasca limba tarii in care vor sa munceasca si astfel le va fi destul de greu sa-si gaseasca de munca. La fel a fost si in cazul meu, norvegiana nu stiam deloc, germana mai stiam chiar un pic pentru ca am facut in scoala generala (acum mi-as fi dorit sa fi fost mai atent la orele de germana). Ideea e ca oricum nu eram capabil sa port o conversatie cu ceea ce stiam.
Asa ca m-am apucat sa invat. Am inceput sa caut diferite cursuri online. Am descarcat cursuri si pentru limba norvegiana si pentru limba germana ca sa vad care mi-ar fi mai usor de invatat. Dupa cateva zile am decis sa ma axez pe germana. Am inceput sa invat cuvinte, sa invat gramatica, incet incet am inceput sa fac diferite traduceri. In momentele in care apareau cuvinte pe care nu le stiam apelam la un dictionar german roman pentru a ma ajuta. Ideea e ca dupa aproximativ 3 luni in care am invatat aproape in fiecare zi am ajuns la performanta de a putea purta o conversatie fara probleme. Bine, mai am unele probleme de pronuntie ale unor cuvinte, dar asta nu consider ca e o problema foarte importanta.
Concluzia acestui articol este ca daca iti doresti si daca ai vointa poti invata o limba straina destul de usor. Mai ales ca in zilele noastre avem acces la atatea surse de informare. Spor la invatat. :)
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 01 Noiembrie 2012 14:52 |
|
METAFORA ÎN POEZIA LUI NICHITA STĂNESCU
Prof. Pătruț Anișoara Ramona
Școala gimnazială Eșelnița, Mehedinți
Metafora reprezintă o figură semantică ce presupune un transfer de termeni, posibil datorită conţinutului semantic, parţial comun.... Read more
PARTEA IV
Linii directoare şi idei pentru încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale
Proiectul SciFiEd pune accentul pe (1) furnizarea de instrumente, formare şi consiliere pentru profesori, care să-i asiste în îmbunătăţirea... Read more
EXEMPLUL - EFECTUL SUGESTIV AL COMPORTAMENTULUI NOSTRU ASUPRA COPILULUI
prof. înv. Primar Vaida Ioana
Liceul Tehnologic nr 1 Gâlgău
Baza psihologică a... Read more
SISTEMUL DE INVĂŢAMÂNT DIN ROMÂNIA
Sistemul de învăţământ reprezintă principalul subsistem al sistemului de educaţie, care se referă la organizarea instituţională a învăţământului.
În cadrul sistemului de învăţământ sunt reunite instituţiile specializate... Read more
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a VI-a
Vezi Ordin nr. 5910/28.09.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a.
Read more

PRESENTING AND PRACTICING NEW VOCABULARY
Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Teacher attitudes to vocabulary have changed a lot over recent years. The use of the... Read more
Mai mulţi candidaţi înscrişi în 2013
pentru examenul de definitivare în învăţământ
În perioada 4 - 25 ianuarie, s-au înscris pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 8.537 de candidaţi, dintre... Read more
Lista olimpiadelor si concursurilor care pot echivala o proba de bacalaureat
Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice a publicat lista olimpiadelor si concursurilor internationale 2015 care le pot aduce olimpicilor burse de... Read more
PLURAL OF NOUNS – CONTROVERSIAL ASPECTS
Prof. Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești
Collective nouns when used in singular can take either a singular form to refer to the whole…
Planificare model pentru limba germana moderna invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a II-a
Vezi metodologia de organizare a evaluarii competentelor fundamentale la finalul clasei a II-a, publicata in Monitorul Oficial 44 din 21 ianuarie…
Lecturi obligatorii pentru clasa a VIII-a
Literatura română
Mihai Eminescu
Poezii
Lucian Blaga
Poemele luminii (selectiv)
Nichita Stănescu
O viziune a sentimentelor (selectiv)
Tudor Arghezi
Cuvinte potrivite(selectiv)
Ioan Slavici
Nuvele
Gala Galaction
Nuvele şi povestiri
Fănuş Neagu
Dincolo de nisipuri
Mihail Sadoveanu
Baltagul
Francisc Munteanu
Prinţesa din Şega
Vasile Alecsandri
Chiriţa în…
CONTINUITATEA ACTIVITĂŢII INSTRUCTIV-EDUCATIVE
LA CLASELE A IV-A ŞI A V-A
Prof. Stan Cristina
Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca Chiojdului
O problemă importantă în ceea ce priveşte continuitatea muncii instructiv-educative între clasa a IV-a şi…
AMBALAJELE ECOLOGICE – ÎNCOTRO?
Prof. Pavel Surlaru Adriana - Cristina
Colegiul Economic Buzău
În ultima perioadă de timp au crescut foarte mult preocupările organismelor guvernamentale… COMMENT FAIRE LE FRANÇAIS PLUS ATTRAYANT?
ETUDE SUR LE JEU EN CLASSE DE FLE
Prof. Alexie Cristina
«C.T. Ion Mincu», Slatina
Sans diminuer le rôle et l importance de l’écrit dans l’apprentissage…
ANEXA Nr. 3
la metodologie
Numele si prenumele candidatului.....................................
Data..............................
Examinator ................................
FISA DE EVALUAREA LECTIEI
Inspectia speciala la clasa
Invitatie curs Comenius
Incluziune si integrare - predarea elevilor migranti in invatamantul obligatoriu
"Vă adresăm invitaţia de a participa la un curs Comenius cu tema "Incluziune şi Integrare - predarea elevilor…
|
|