|
|
Calendarul de desfasurare corpul national de experti in management educational sesiunea 2012 seria 3 |
Luni, 06 August 2012 15:50 |
Calendarul de desfasurare
corpul national de experti
in management educational sesiunea 2012 seria 3
CALENDARUL
desfasurarii concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational, sesiunea 2012, seria a 3-a
6 august 2012
|
Afisarea programului orar al inscrierilor si a metodologiei de concurs la sediul inspectoratului scolar si pe site-ul propriu
|
6-12 august 2012
|
Completarea formularului de selectie online, in aplicatia informatica
|
12 august 2012
|
Afisarea listelor cuprinzand candidatii admisi in aceasta etapa, in urma introducerii informatiilor in formularul de selectie online
|
13-14 august 2012
|
Depunerea portofoliului cu documentele prevazute la art. 7 din Metodologia privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.549/2011, la inspectoratul scolar de catre candidatii declarati admisi dupa etapa de selectie online, conform programului afisat
|
16-17 august 2012
|
Inspectoratele scolare transmit Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului (MECTS) lista candidatilor declarati admisi dupa etapa de selectie online, care, la data inscrierii la selectie, ocupa o functie de conducere sau de indrumare si control din inspectoratul scolar, precum si dosarele acestora
|
20-23 august 2012
|
Evaluarea portofoliilor candidatilor de catre comisiile de evaluare constituite la nivelul inspectoratului scolar, respectiv la nivelul MECTS
|
24 august 2012
|
Validarea rezultatelor selectiei de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea rezultatelor evaluarii in ordinea descrescatoare a punctajelor
|
24 august 2012
|
Transmiterea catre inspectoratele scolare a rezultatelor selectiei facute de comisia de evaluare constituita la nivelul MECTS, in vederea afisarii acestora la sediul inspectoratului scolar
|
27-31 august 2012
|
Depunerea contestatiilor la inspectoratul scolar, respectiv la MECTS
|
27 august - 3 septembrie 2012
|
Solutionarea contestatiilor
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 22 August 2012 10:50 |
|
EMOŢII ŞI TEMERI PRIVIND ADAPTAREA COPILULUI LA GRĂDINIŢĂ
Prof. înv. preşc. Brehoi Maria
Grădiniţa cu P.P.Nr.33, Braşov
Începerea şcolii şi a grădiniţei este o perioadă plină de emoţii atât pentru copii... Read more
Calcul medie de admitere pentru învăţământul liceal 2014
Iată cum se face calculul mediei de admitere utilizate pentru admiterea în învăţământul liceal pentru anul şcolar 2014-2015, menţionând anexa nr. 2 la... Read more
Proiectul de plan cadru pentru învăţământul primar
Vezi proiectul de plan-cadru pentru învăţământul primar, document supus dezbaterii publice până la data de 19 februarie 2013.
Read more
ESEUL ŞCOLAR ÎNTRE INTENŢIE ŞI REALIZARE
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Articolul de faţă are în centru problematica eseului şi după un scurt istoric aduce în prim plan confuziile care... Read more
STUDIUL COMPARATIV AL EFICIENŢEI UTILIZĂRII ENERGIILOR
REGENERABILE ÎN SPAŢIUL SUBCARPAŢILOR DE CURBURĂ
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol „Dr. C. Angelescu” Buzău
Cererea de electricitate a crescut permanent în ultimii ani iar principiile dezvoltării industriale... Read more
EFECTELE MEDIA ASUPRA
DEZVOLTĂRII PERSONALITĂŢII PREŞCOLARULUI
Educatoare Portik Laura
Grădiniţa P. P. Nr. 1 Reghin
Rezumat
Referatul ţine să atragă din atenţia asupra efectelor negative pe care le are televizorul şi calculatorul asupra minţii... Read more
CONCEPTUL DE PROSTIE ÎN VIZIUNEA FILOSOFULUI ERASMUS
de Marian DRAGOMIR
Nu ştim dacă Erasmus din Rotterdam a fost primul european conştient aşa cum îl numeşte Stefan Zweig, dar cu siguranţă a fost... Read more
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a IV-a
Vezi Ordin nr. 6584/20.12.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare si administrare a evaluarii elevilor la finalul clasei a IV-a.
Read more
STUDIU ASUPRA COMPINIRILOR
OBLIGATORII ALE VERBULUI
Raluca-Nicoleta Iancău, profesor limba română
Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu, Braşov
Studiul prezintă o paralelă între Gramatica limbii române din 1966 şi Gramatica… JOCUL MODALITATE DE ÎNVĂŢARE ŞI EDUCARE (STUDIU)
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Încorporat în activitatea didactică, elementul de joc imprimă acesteia un caracter mai viu şi mai atragător, aduce… APLICAREA METODELOR ACTIVE PENTRU EFICIENTIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII ŞTIINŢELOR NATURII LA CLASELE I-IV
Inst. Filip Mioara Vasilica
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 2 /Structură, Piatra-Neamţ
Prin utilizarea metodelor activ-participative şi…
STRATEGII DE PREVENIRE ŞI COMBATERE A FENOMENULUI DE BULLYING ÎN CONTEXT EUROPEAN
Prof. Moise Iuliana Daniela,
Liceul cu Program Sportiv „I. B. Soter”, Buzău
Fenomenul bullying este din ce în… CREATIVITATEA PROFESORULUI ÎN DEMERSUL DIDACTIC
Prof. Bălăuță Dana
Colegiul Național ”Mihail Kogălniceanu” Galați
Creativitatea. Ce este creativitatea în cazul profesorului sau al elevului? Câteva enunțuri, principii, idei pentru a veni în… “FRUMUSEŢILE” SATULUI BORZA
Profesor Camelia Veronica Cosma
Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău
Satul Borza face parte din comuna Creaca, judeţul Sălaj. Această comună este aşezată în partea centrală a judeţului, ocupă partea…
THE DIRECT OBJECT - A STUDY ON TRADITIONAL AND MODERN APPROCHES
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
In pre-theoretical grammars the direct object was frequently…
STUDIEREA UNUI BULETIN DE ANALIZE MEDICALE
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara
Rezumat: Fiecare om trebuie să pună preț pe sănătatea proprie… DEZVOLTAREA CULTURII EMOȚIONALE
A CADRELOR DIDACTICE
Prof. înv.preșc. Stîna Paula Lucia,
Grădinița Căsuţa fermecată, Luduş, Mureş
Dezvoltarea culturii emoţionale a cadrului didactic trebuie să prezinte o prioritate în formarea…
|
|