|
|
Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale CAEN 2014 |
Joi, 17 Octombrie 2013 12:47 |
Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale - CAEN 2014
Vezi atasat anexele 1 si 3, respectiv Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN) si Formularul de evaluare a acestor aplicatii, precum si Anexa 2 la Ordinul Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului nr. 3035/10.01.2012, privind aprobarea metodologiei cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative şcolare si extrascolare.
Proiectul propus va contine doar formularul de aplicatie (maxim 8 pagini, caracter TNR12, la un rand), raportul de la editia anterioara (1 pagina) si regulamentul aprobat de inspectorul scolar general (in cazul concursurilor). Aceste documente se trimit in dosar de plastic cu sina (conditie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, intr-un singur pachet, la Palatul National al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, Bucuresti), pana la data de 15 noiembrie 2013 (data postei). Pachetul va contine doar proiectele nationale/internationale, conform regulamentului. Inspectorul responsabil cu activitatea educativa are obligatia de a analiza cu atentie proiectele care vor fi transmise la PNC, verificand indeplinirea conditiilor eliminatorii. La nivel de unitate de invatamant preuniversitar, pot fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 2 proiecte de nivel national/international. La nivel de palat sau club al copiilor, vor fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 10 proiecte de nivel national/international.
Pentru realizarea Calendarului Activitatilor Educative Regionale/Interjudetene (CAER), inspectorul responsabil cu activitatea educativa va realiza un proces de evaluare, cu ajutorul profesorilor metodisti, in urma caruia va rezulta o lista cu propunerile județului/Municipiului Bucuresti, de maxim 25 proiecte/judet, respectiv maxim 60 proiecte/Municipiul Bucuresti. Pe langa acestea, se vor regasi in CAER si proiectele nationale/internationale, care au fost eligibile si au atins un punctaj de minim 50 puncte, dar nu au fost incluse in CAEN.
Conform unei adrese trimise Ministerul Educatiei Nationale, evaluarea proiectelor propuse pentru CAEN se va realiza de catre comisia de specialitate, consitituita in 2013, pe baza concursului de CV-uri, in perioada 25 – 29 noiembrie 2013.
Anexa 1 - Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)
Anexa 2 - Metodologia cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare
Anexa 3 - Formularul de evaluare pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 21 Octombrie 2013 12:56 |
|
PROIECT EDUCAŢIONAL
STRATEGIE PEDAGOGICĂ DE LUCRU CU ELEVI CE MANIFESTĂ
COMPORTAMENTE DE RISC, TULBURĂRI DE COMPORTAMENT,
DEVIANTA ŞCOLARĂ
Blejan Maria Liliana
Profesor Psiholog
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Lucrarea prezintă o modalitate... Read more
DEMOCRAŢIE ŞI TOLERANŢĂ. „NOILE EDUCAŢII”
prof. Corha Minodora
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Motto: Toate fiinţele umane se nasc libere şi egale în drepturi.
(Articolul I Declaraţia Universală a... Read more
METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A
CENTRELOR COMUNITARE DE ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ
Capitol I
Dispoziții generale
Art. 1. Prezenta metodologie reglementează modul de înființare, organizare și funcționare a centrelor comunitare de învățare permanentă.
Art. 2. Centrul... Read more
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana model de subiect si barem
Vezi subiectul model, precum si baremul de corectare pentru proba de Limba si literatura romana la Evaluarea Nationala, clasa... Read more
EDUCAŢIA RELIGIOASĂ - DIMENSIUNE SPECIALĂ A EDUCAŢIEI GENERALE
Prof. Pătrăşcanu Melania Emanuela,
Colegiul Naţional Al.I.Cuza, Focşani
"Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un... Read more
 IGIENA APARATULUI REPRODUCĂTOR
Prof. Camelia Veronica Cosma
Liceul de Artă „Ioan Sima”, Zalău
SEXUALITATEA UMANĂ
Sexualitatea umană este un concept care implică mai multe aspecte, aşa cum rezultă din imaginea de mai jos, unde... Read more
COSTUME ÎNTÂLNITE ÎN ZONA MOLDOVEI
Prof.Vacaru Mariana,
Colegiul Tehnic „Danubiana”Roman
Costumul naţional femeiesc din Moldova are o structură unitară, fiind constituit în toate satele din aceleaşi elemente: cămaşa (ia), poalele, catrinţa, brâul şi... Read more
STRATEGII DE PREVENIRE ŞI COMBATERE A FENOMENULUI DE BULLYING ÎN CONTEXT EUROPEAN
Prof. Moise Iuliana Daniela,
Liceul cu Program Sportiv „I. B. Soter”, Buzău
Fenomenul bullying este din ce în... Read more
ŞCOLILE NAŢIONALE
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Paralel cu desfãsurarea curentului romantic în muzicã, în tãri ca Rusia, Polonia, Cehoslovacia, Spania, Ţãrile Scandinave etc., se afirmã o artã ce… MEDIUL
Mediul este reprezentat de totalitatea elementelor si conditiilor de viata cu care individul interactioneaza, direct sau indirect, pe parcursul dezvoltarii sale, in diferite etape de evolutie. Factorii de… INTEGRAREA COPIILOR CU DIZABILITĂŢI
ÎN ŞCOALA PUBLICĂ
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Dizabilitatea face parte din existenţa umană, fiind o latură a dimensiunii universale a umanităţii. Ea este cea mai… IMPORTANȚA EDUCAȚIEI FIZICE ȘCOLARE ȘI ROLUL PROFESORULUI ÎN DEFINIREA MODELULUI ABSOLVENTULUI DE LICEU
Prof. Curticăpean Aurelian
Liceul Tehnologic "Dr. Ioan Șenchea" Făgăraș
Educaţia fizică este „singura disciplină din programa şcolară care urmăreşte pregătirea…
STUDIU DE SPECIALITATE
SCURT ISTORIC AL ALGEBREI LINIARE
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Algebra liniară este ramura matematicii care studiază vectorii, spaţiile vectoriale (numite…
CONFLICTELE ELEV-FAMILIE
Andone Crenguţa - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov
„Când părinţii se mulţumesc să-i lase pe copii în voia lor, iar copiii nu mai ţin seamă de cuvintele părinţilor, când…
IMPORTANŢA STUDIERII ORTOGRAFIEI ŞI PUNCTUAŢIEI ÎN ŞCOALĂ
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
A învăța elevii să vorbească corect și să scrie corect în limba română este o datorie de onoare… Ştiinţa pământului: aer, apă, nisip şi sol
Uneori nu putem simţi aerul, iar alteori acesta poate să facă pălariile să zboare de pe capete, să îndoaie copacii şi chiar să doboare…
UTILIZAREA COMPUTERULUI ÎN CADRUL ORELOR DE LITERATURĂ
Prof. Safta Mariana Alina
Școala Gimnazială Tudor Vadimirescu
În predare-evaluare este foarte important să se utilizeze mijloace moderne…
|
|