|
|
Activitati, proiecte, parteneriate, articole
Activitati de educatie rutiera |
Marţi, 31 Iulie 2012 00:00 |
ACTIVITĂŢI DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
Accidentul rutier reprezintă una dintre cele mai grave forme de vătămare înregistrate la nivel mondial conform rapoartelor internaţionale şi a datelor statistice înregistrate. După malformaţii congenitale şi maladiile care depind în mică măsură de opţiunea de viaţă a fiecărui copil sau tânăr, accidentul rutier se manifestă ca următoarea cauză care determină mortalitatea în rândul tinerei generaţii datorită absenţei unor abilităţi primare de auto-siguranţă. Conform datelor statistice ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii şi UNICEF, cele mai afectate categorii de vârstă sunt 5 – 9 ani, 10 – 14 ani şi 15 – 19 ani, perioade de formare şi dezvoltare a abilităţilor de viaţă sănătoasă, a unui stil de viaţă conştient de repercursiuni şi a unui standard de viaţă ridicat.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 21:35 |
Citeşte mai mult... [Activitati de educatie rutiera]
|
|
Scopul si eficienta activitatilor de educatie rutiera |
Luni, 30 Iulie 2012 00:00 |
SCOPUL ŞI EFICIENŢA ACTIVITĂŢILOR
DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
Educaţia rutieră are ca scop prevenirea vătămării copiilor şi adolescenţilor prin accident rutier, prin formarea abilităţilor, competenţelor şi comportamentului rutier responsabil, în calitate de pietoni, skate rollers şi conducători de vehicule cu două roţi.
Subsumată educaţiei pentru formarea abilităţilor de viaţă, educaţia rutieră sau, mai degrabă, educaţia pentru prevenirea riscului rutier, urmăreşte formarea abilităţilor şi competenţelor rutiere personale, de grup şi sociale în rândul preşcolarilor şi elevilor din învăţământul preuniversitar.
|
Citeşte mai mult... [Scopul si eficienta activitatilor de educatie rutiera]
|
Tematica activitatilor de educatie rutiera abordare didactica |
Duminică, 29 Iulie 2012 00:00 |
TEMATICA ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
ABORDARE DIDACTICĂ
În vederea realizării unei educaţii rutiere eficiente, continue şi coerente a preşcolarilor şi elevilor, educatorilor li se recomandă:
- abordarea transdisciplinară (utilizarea contextelor rutiere ca studii de caz la diverse discipline de studiu, ca: fizică, educaţie civică, psihologie, chimie, protecţia mediului, geografie, arte etc);
- centrarea activităţilor pe conştientizarea copiilor asupra complexităţii traficului şi riscului rutier;
- centrarea activităţilor pe identificarea riscului rutier şi a consecinţelor acestuia;
- centrarea activităţilor pe identificarea modalităţilor de prevenire a riscului rutier;
- utilizarea metodelor interactive, preponderent rezolvarea de probleme şi studiile de caz;
- formarea competenţelor de evaluare, autoevaluare şi decizionale.
Vă prezentăm tematica activităţilor de educaţie rutieră pe cicluri de învăţământ.
|
Citeşte mai mult... [Tematica activitatilor de educatie rutiera abordare didactica]
|
Rezultate examenul de definitivat 2012 |
Luni, 23 Iulie 2012 11:17 |
Promovabilitatea la examenul naţional de acordare a definitivării
în învăţământ (sesiunea 2012) - înainte de soluţionarea contestaţiilor
Luni, 23 iulie, au fost afişate rezultatele obţinute de cei 5.464 candidaţi care au susţinut probele scrise ale examenului naţional de acordare a definitivării în învăţământ (17 iulie).
|
Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:04 |
Citeşte mai mult... [Rezultate examenul de definitivat 2012]
|
Modele subiect titularizare 2012 |
Sâmbătă, 21 Iulie 2012 00:00 |
Modele subiect titularizare 2012
Afla modele de subiecte la concursul pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar 2012.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 25 Iulie 2012 12:58 |
Citeşte mai mult... [Modele subiect titularizare 2012]
|
Medalii si premii speciale la Olimpiada Internationala Pluridisciplinara Tuymaada 2012 |
Vineri, 20 Iulie 2012 00:00 |
Unsprezece medalii şi două premii speciale
la Olimpiada Internaţională Pluridisciplinară Tuymaada 2012
Olimpicii români au repurtat un nou succes la a XVIII-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale Pluridisciplinare Tuymaada desfăşurată în perioada 12-20 iulie 2012, în Yakutsk (Republica Saka, Federaţia Rusă). Astfel, graţie punctajelor foarte bune, elevii români au intrat în posesia a 11 medalii (patru de aur, şase de argint şi una de bronz) şi două premii speciale la toate cele patru probe ale concursului: informatică, matematică, fizică şi chimie.
|
Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:01 |
Citeşte mai mult... [Medalii si premii speciale la Olimpiada Internationala Pluridisciplinara Tuymaada 2012]
|
Subiecte definitivat 2012 |
Miercuri, 18 Iulie 2012 00:00 |
Subiecte definitivat 2012
Afla care au fost subiectele de la examenul national de acordare a definitivarii in invatamant 2012.
|
Citeşte mai mult... [Subiecte definitivat 2012]
|
Subiecte definitivat 2012 |
Miercuri, 18 Iulie 2012 00:00 |
Subiecte definitivat 2012
Afla care au fost subiectele de la examenul national de acordare a definitivarii in invatamant 2012.
|
Citeşte mai mult... [Subiecte definitivat 2012]
|
Infiintare Consiliul National pentru Prevenirea si Combaterea Violentei in mediul scolar |
Vineri, 08 Iunie 2012 17:03 |
Înfiinţare Consiliul Naţional pentru
Prevenirea şi Combaterea Violenţei în mediul şcolar
Ministrul Liviu Marian Pop a emis ordinul de înfiinţare a Consiliului Naţional pentru Prevenirea şi Combaterea Violenţei în mediul şcolar
Ministrul interimar al Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, Liviu Marian Pop, a decis, prin ordinul de ministru nr. 4390/7.06.2012, înfiinţarea Consiliului Naţional pentru prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.
|
Citeşte mai mult... [Infiintare Consiliul National pentru Prevenirea si Combaterea Violentei in mediul scolar]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 8 din 22 |
|
JOCURILE DIDACTICE
MIJLOC DE ACTIVIZARE A ELEVILOR DIN CLASELE I-IV ŞI
DE CULTIVARE A INTERESULUI PENTRU ACTIVITATEA DE ÎNVĂŢARE
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Jocul este o activitate primordială a copilului de vârstă... Read more

PRINCIPIILE ALTERNATIVEI EDUCAȚIONALE STEP BY STEP
Florea Mihaela Ramona, prof. înv. primar
Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva
Step by Step este o metodă alternativă... Read more
CAZUL VOCATIV
Profesor Nae Mihaela,
Liceul Tehnologic „Constantin Brâncuşi”, Piteşti
Cazul vocativ are o situaţie diferită faţă de celelalte patru cazuri, deoarece nu apare decât la substantivele care... Read more
GENURILE LITERARE.
EVOLUȚIA GENURILOR.
Ștefan Maximiliana,
profesor Limba și literatura română,
Școala Gimnazială „Ion Buteanu” Buceș, jud. Hunedoara
Disciplina Limba ... Read more
EDUCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE
Macarie Cristina, prof. pedagogie
Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș
Educaţia pentru sănătate este indicat să fie începută cât mai precoce. Prin obiceiurile sănătoase se asigură... Read more
ÎNVĂŢAREA CHIMIEI UTILIZÂND LIMBA ENGLEZĂ CA MEDIU DE COMUNICARE- METODA CLIL
Ofelia Cornelia POPA, profesor de chimie
Şcoala Panticeu, Cluj
„Învaţă aplicând şi aplică învăţând”
Rezumat: Unul din cele peste 200 de termeni... Read more
ALEXANDRU MACEDONSKI,
PROMOTOR AL ÎNNOIRII POEZIEI ROMÂNEŞTI
Prof. Cojocaru Iuliana
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 9 „Petreche Poenaru”, Craiova
Poet, prozator, dramaturg, publicist, Macedonski a fost un promotor al înnoirii poeziei: o literaturã... Read more
ASIGURAREA ŞI MANAGEMENTUL CALITĂŢII
ÎN SISTEMUL EDUCAŢIONAL ROMÂNESC
Mihai Ștefania – Monica
Școala cu clasele I – VIII Vitănești, Județul Teleorman
Calitatea în educaţie înseamnă asigurarea pentru fiecare educabil a condiţiilor pentru cea... Read more
STUDIU PRIVIND EFICIENŢA FIŞELOR CU CONŢINUT GEOMETRIC PENTRU ÎNSUŞIREA DIFERITELOR NOŢIUNI MATEMATICE
Prof. ȋnv. primar Andrei Alexandra,
Şcoala Gimnazială Nr. 1… SCHIMBĂRI ÎN PROGRAMA DE ÎNVĂțĂMÂNT DIN TOAMNĂ
MEN aduce schimbări privind programa de învățământ pentru anul școlar 2014-2015. Se pare că cei mai afectați vor fi elevii din clasele I-IV.
Astfel, Ministerul…
Planificare model pentru educatie plastica invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata…
METHODE D’EVALUATION MODERNE: LE PROJET
Burghiu Anca-Lavinia, profesor de limba francezã
Şcoala gimnazialã Costache Negri, localitatea Costache Negri, judetul Galati
Le processus d’enseignement est un processus très complexe qui suppose…
STILISTICA LITERARĂ ŞI STILISTICA FUNCŢIONALĂ
Profesor Nae Mihaela,
Liceul Tehnologic „Constantin Brâncuşi”, Piteşti
Stilistica literară sau estetică este un domeniu stilistic care, deşi urmăreşte stilul în limbă,… CUNOAŞTEREA COPILULUI, PREMISA
PENTRU O CORECTĂ TRATARE INDIVIDUALĂ DIFERENŢIATĂ
Institutor Mihaela CUCU
Şcoala cu clasele I-VIII, Peretu, jud. Teleorman
A cunoaşte un elev înseamnă a descifra notele dominante ale personalităţii sale, a înţelege…
DESPRE PROBLEMELE ELEVILOR
CARE NE CREEAZĂ PROBLEME
Silvia Brănescu, Profesor de Limba si literatura română
Şcoala cu Clasele I-VIII Mintiu Gherlii, Cluj
Într-un ziar apărea cu ceva timp în urmă un articol care… PROFESORUL - PRINCIPALUL AGENT EDUCAŢIONAL
ÎN REALIZAREA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI DE CALITATE
Profesor Constantinescu Rozica
Liceul Tehnologic Economic ”Elina Matei Basarab” Rm. Sărat
Motto: A fi împreună este un început. A rămâne…
Documentele dirigintelui
Afla care sunt documentele necesare pentru diriginte.
Documente necesare pentru mapa dirigintelui:
* Decizie de numire - cadru didactic titular, raspunde de domeniul educativ scolar si extracurricular pe toate componentele si…
|
|